Piäkaupunk seuvun nopein auto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja jukka63, 24.12.2008.

  1. 660

    660 1st gear

    EI HELV.... on tää hauskaa luettavaa mies on nikkinsä veroinen viihdyttäjä :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  2. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :lol: Joo -mä luimuilin siellä seinustoja pitkin ja vaanin ettei vaa joku stadin roku tai pattipaavo tuu vastaan... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :cry: :rotfl: :poff: Ei vaan tulikin suunnutelmiin muutos kun oli eräs MUKAVA kesätapahtuma samaan aikaan ja siellä ei KUKAAN kinastellu kuka on nopein..njaa..saunassa kylläkin NOPEIMMAT juoksi ulos kun heitin ämperillisen vettä kiukaalle! Kavereitten kanssa vedettiin pitkkää tikkua lähetäänkö HYVINKÄÄLLE vai toisaalle..tällä viikolla kylläkin menen käymään HYVINKÄÄLLÄ kun on oikein asiaakin edes siteeksi... :rotfl:
     
  3. jukka63

    jukka63 1st gear

    Miten netissä onnistuu pitkän tikun vetäminen :eek: Tuskimpa sulla mitään kavereita on livenä :rotfl:
     
  4. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Joku uusi aluevaltaus taas :rotfl: :rotfl:
    Oletettavasti itse olitkin jo ulkona, oven raosta vaan kiskasit vedet kiukaalle. :rotfl:
    Ja jos haluat, niin voidaan kyllä ottaa löylynheittokisa koska vaan. :eek:
     
  5. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Ja mähän hakkaan kenet vaa löylyn heitossa!!
    Mistä löytyy sauna johon saa tarpeeks kuumuutta?Viimekskin jouduin olee karvahattu päässä saunasa kun oli niin kylymä!!
    Kun mä heitän löylyä niin seinäpaneeleitten naulatkin hehkuu punaiosena pyytäen armoa!!! Pihkat valuu pitkin seiniä ja kiuaskivet halkeilee!!! 8)
     
  6. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    No joo-enempi ne on Tovereita(Tavaritz) kun meillä on tuo aate suunta sellainen kurinalainen... :rotfl:
     
  7. Jza

    Jza Double Gearhead

    No meillä on lämmitetty 160 asteeseen puolivahingossa. Riittääkö se, vai tarttisko laittaa vielä valurautalauteet? :rotfl:
     
  8. AGT200

    AGT200 1st gear

    Oliskohan aika moderaattoreiden siirtää tämä saunajuttu omakseen?? Alkaa vissii kohta taas siirtyä turpalöylyjen puolelle herrasväki...
     
  9. Mikä helvata mahtaa olla ton Holistin taudin nimi? Sviddu mikä narri... ja vois mennä jonnekki muualle uhoon sauna juttuillaan,ei ne taida tähä aiheeseen kuuluva.
     
  10. kautsi

    kautsi 3rd gear

    F60.4 + numerous others..
     
  11. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Tai mikäs sen IP on?
     
  12. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    Joo jotain sen tyyppistä tonne YV:nä on tullu - On se kumma kun ei hupailua ja hassunhauskaa hassuttelua ymmärrä jotku tosikot.
    EI se JENKKIAUTOJENKAAN harrastus niin kireetä hommaa voi olla että ei vois herjoja heitellä.
     
  13. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Osa jutuista onkin ollut ihan hauskaa luettavaa, mutta liika on liikaa. :rotfl:
     
  14. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    No joo niinhä se taitaa vällillä mennä överdraiviksi -mutta ku sormeni suorastaan hypähtelee näppäimistöllä kun tulee joku hyvä juttu mielee! Enhä minä millän pahalla -iha tällaista harmitonta jaarittelua vaa...
     
  15. 660

    660 1st gear

    oon tässä seurannu noita juttuja ja mieleen on tullu ensimmäiseks että sairastat skitsofreniaa tms kun jutut muuttuu jatkuvasti (linnaan, skotlantiin ja oot pariin otteeseen ollu jo hyvinkäällä ja nyt et sit ollu) on toi posken soitto sen tyylistä että ei ole oravaa tossa puussa. mutta hauskaa seurata kun ei koskaan tiedä mitä seuraavaks tulee :rotfl:
     
  16. Ylli

    Ylli Gearhead

    Hassunhauskalla hassuttelulla ja paskanpuhumisella on ainakin meillä päin vissi ero.
    Jos uhotaan, että miulla on nopein auto joka voittaa kaikki...uhotaan, että ilmaannutaan kisoihin ajamaan ja näyttämään miten "jenkkilohmot" häviää -> sit ei ilmaannuta paikalle vedoten linnakeikkaan, auton hajoamiseen, skotlantiin lähtöön, sit kuitenki olin paikalla ja sit en ollukkaan...ni ni ni ni ni en oikeastaan osaa es sanoa ett mitä tuo on...meillä päin kuitenki tommosta kutsutaan enempi paskampuhumiseks ku "hassutteluks", tuo on jo niin överiä!

    Nyt tää kaveri on ruvennut jo "muokkaamaan/poistamaan" vanhoja kirjoitelmiaan että vois taas keksiä, että mitä ei ollut sanonukkaan....Noloa sanoisin!

    Tarkennuksena holistille, että jos mainostat, että joka pässille löytyy kuohitsija...niin miten voit uhota olevasi löylynheitonmestarikin? Katos, ku se kuohitsija löytyy jokaiselle :rotfl:
     
  17. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :( Niin niin..mä mainitsinkin että LÖYLYN heitossa..en väitäkänn olevan kova löylymies ehei! pötkinpakoon jos saunassa on yli 100 astetta!!! :poff:

    Taas harmiton kasku josta otsakurtytut hernettää!
    Miksi te olette niin tosikkoja MIKSI?? Luuletteko olevanne yläpuolella miuden kun perseen alla on jenkkirassi???
     
  18. Ylli

    Ylli Gearhead

    :wink: , ja mie mainitsin, että löylynHEITONmestari...
    enkä maininnut mitään siun saunomiskyvyistäs :rotfl:
    Mie en luule olevani kenenkään yläpuolella muutenkuin pituuteni puolesta...Tosikosta olen kaukana :lol:
    Meilläpäin on vaan tapana, että puheiden takana pitää olla jotain TODELLISTA, muuten se on paskanjauhantaa :wc:
     
  19. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Jaa...no ilmankos joka aamu on kissanpaskonmaku suussa kun heräilee-olen luullu että se johtuu risasta viisaus hampaista mutta se on paska joka bvaluu nukkuissa suuhub.. :odroll: :odroll: 8)
     
  20. Ylli

    Ylli Gearhead

    Ei muuta kuin tsemppiä ja palataan realiin..., ja tää "topic" kuuluu oikeesti piäkaupunkiseudun nopeimmille...joten mie en enää offtopicoi tällä aihealueella :oops:

    ps. miulla o aamusin paskanmaku (siis vain kuvainnollisesti :wink: ), ku tuppaa tulemaan tuota "tupakointijätöstä" keuhkoista ku on kohta jo 70pv polttamatta 18v kessuttelun jälestä :x
     

Kerro tästä muillekin!