Piäkaupunk seuvun nopein auto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja jukka63, 24.12.2008.

  1. AGT200

    AGT200 1st gear

    Turha puhella siitä jos et enempiä tiedä tän päivän asioist.
     
  2. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ai tänäpäivänä lahti on pääkaupunkiseutua? Taitaa audissakin olla se pakoputki rikki ja kaasut tulla kabiiniin? :rotfl:
     
  3. Jza

    Jza Double Gearhead

    Oleks sä nyt ihan tosissasi noiden juttujes kanssa? :eek:

    Otetaan seuraava kisa sitten vaikka köydenvetona, kun tähän mennään. Naru kahden auton koukkuun, merkki puoleen väliin narua ja aletaan repimään. Kenen merkki ylittää perä edellä lähtöpaikan, niin on hävinnut. Cuppisysteemillä pudotellaan ja katsotaan voittaja. Osallistua saa vain rekisteröidyllä ja katsastetulla (B-kortilla ajettavalla) henkilöautolla? ;-)
     
  4. AGT200

    AGT200 1st gear

    Volvomies on 2v ollu pihal kuvioist. Ja luulen tietäväni mistä puhun. :pinup:
    Voitte pitää omia kisojanne jos siihen pystytte, valitettavasti mun kesä tapahtumienn osalt on jo täys.
     
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kyl mä oon mielestäni ollu pihalla paljon pitempäänkin, mut sen ei luulis liittyvän siihen mikä on pääkaupunkiseutua ja mikä ei. Kait sun tapahtumakalenteriin mahtuu kuitenkin jotain kiihdytyskisojakin, että voit esitellä miten audi kulkee? Vai kulkeeks se vaan kadulla!? :rotfl:
     
  6. AGT200

    AGT200 1st gear

    Mennääs kiertelemättä asian ytimeen :pinup: Suurin osa ei näytä ymmärtävän tai halua tietää mistä on kyse?

    Oliskohan parempi jatkaa privaviestel arvon Volvomies? Kun kerran haluat tän välttämättä henkilökohtaiselle tasolle vetää.

    Viimeiseen 2vuoteen ei o suakaan näkyny Helsinki Openissa, kilpailijana eikä edes jeesaamassa. Vai kävitkö -08alus kattoo, mut et silloinka mihkää osallistunut. Et tainnu koskaan jeesata mitenkä aiemminkaan? (Open aikana)
    Mun mielestä sellaisen mielipiteil ei sitten ole paljon arvoakaan. Streetrace spiritistä puhumattakaan.

    Muusta en tiedä mutta mun mielestä stadilaisia ja ympäristöäkin saa hiukka kritisoida ja vittuillakkin jos niiden finaalikisaan tulee 1kpl autoi. Jossain böndel sellai skaba on se suurin johon tullaan ihan pääkaupunkiseutua myöten. :pinup:
     
  7. nysse1

    nysse1 1st gear

    Oletko kenties poskisolisti ite?Ja on volvomies viimeseen kahteen vuoteen ollu kyllä mukana :poff: Ja tietysti aina voi ja pitääkin heittää kritiikkiä niin stadille ku jyväjemmaus osastolleki :D Noi henkilökohtaisuuteen menot on ihan hanurista,pitää varmaan kuitenki pystyy heittämään juttuja ilman herneitä nenässä.Ja "oikeita" katuautoja niinku pötkö samalla suorituskyvyllä ei montaa ole ja se on faktaa jonka jyvätkin varmasti ymmärtää myöntää.
     
  8. AGT200

    AGT200 1st gear

    Jaa missäs se oli mukana jeesaamas tai ajamas auringonlaskuun? Sen muistan että -07 oli kyllä huruttelemas. Olen kuitenkin varmaan täl foorumil eniten tuollaisia katulähtöi live in Finland nähny viimesen 4vuoden aikana. En kyllä muista -08 kun sen kerran ku se tuli kattelemaan menoa, -09 en kertaakaan. En muista et olis ollu talvikotterotapahtumissakaan? Hyvinkääl tais Volvo olla mut se on ihan eri asiaa se. Sinällään ei ole henkilökohtaista jollei hän sitä välttämättä halua. Mutta mitä ilmeisemmin ei hänkään oikein ole tietoi "lajin" tilasta stadissa ja böndellä. Volvo,Pötkö ja muut champioonit tietää kyllä minut, sinäkin jos olet ollu mukana Openissa.

    Solistia en valitettavasti tunne, mutta koska se viimeksi oli "ajamassa" oikealla merkillä niin ajan mieluusti sen kanssa samassa tallissa.

    Toivottavasti nyt kuitenki hiukan selvisi miksi pientä vedätystä tässä topikissa harrastetaan. :pinup:

    Ja jos hyvin menee niin syksyllä voitte näytellä takavaloja :wink:
     
  9. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Emmä tiää mitä mun paikalla olemiset tai olemattomuudet siihen liittyy onko lahti pääkaupunkiseutua vai ei? Missään vaiheessa en ole väittänyt etteikö lahdessa olis nopeita autoja, tai vaikka olisivat niitä kaikista nopeimpia. Sehän olis vaan hienoa kun nopeeta kalustoa löytyy ympäri suomen. Ja tosiaan pieni sanailu liittyy toki lajiin ja kuuluu asiaan, varsinkin silloin kun ollaan ajamassa tai siis vähän ennen sitä saatetaan vastustajaa psyykata. Hyviä ajoja vaan kaikille ja anteeksi ATG jos olen sinua henkilökohtaisuuksilla loukannut.
     
  10. AGT200

    AGT200 1st gear

    Lähin tarkoitin et jonkun kaupungin sarjan vähäinen osanotto aiheuttaa muuttoliikkeen...
    Voidaan tämä tähän kuulumaton väliepisodi päättää vaikka katsomalla tämä :D
    http://www.youtube.com/watch?v=Z29suBVOme8
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jaahas on näköjään kevättä rinnoissa ku kiukuttelut on täällä alkaneet.
    Prsls ku meni sivu 58 ohi. Oisin ilmoiitautunu taas mukaan. En nopein edes päiväunissani. Mutta mukana oon taas.
    Vakio akkalohko mikä sanoo miuu.. .. mutta tulee vielä sanoo Räyh!
     
  12. AGT200

    AGT200 1st gear

    Rebeli kiteyttää koko homman , pääasia on olla mukana. Mun mielestä sellai spiritti on stadis onnistuttu aiempina kesinä hukkaamaan. Sitähän tässä böndeki huolestuneena härnänny teistä esiin. Toivottavasti se spiritti löytyy ensi kesäksi. :pinup:
     
  13. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mähän en oo ollu tossa kun kerran kattomassa, et en tiedä sillee tosta toiminnasta. Joskus 90-luvulla tuli tollaseen openiin osallistuttua kyllä. En tiedä sitte, että kultaantuuko muistot, mutta silloin homma oli mun mielestä jotenkin organisoidumpaa, selkeempää ja mielekkäämpää. Ei toi yks seurantakerta mitään suurempia ajamisen haluja herättänyt.
     
  14. AGT200

    AGT200 1st gear

    Vipottaja on oikeassa kritiikissään. Homma jäi kait alkujaan pyörimään ihan erilailla kuin piti. Mutta luulen et uudet tuulet puhaltaa siltä osin.
     
  15. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Määritteleppä AGT-jotain se pääkaupunkiseudun nopein katuauto. Miten se todetaan, otetaanko aikaa vai vedetäänkö niinkuin jo vuosikymmeniä jutusteluna Esson baarissa. Mä voisin hyvin tulla teidän kapinoihin mukaan yhdellä, jopa kahdella autolla ja sopivaa, osaavaa kuskiakin olisi tyrkyllä siihen toiseenkin. Arpomaan mä en kuitenkaan lähde, enkä vaarantamaan kenenkään henkeä ja terveyttä vaan pelleilläkseni joidenkin räkänokkien kanssa pelkästään siitä, että vaan kadulla oot kunkku. Jos sä tai joku muu on kerran "pääkupunkiseudun nopein" niin miksei teitä näy kisoissa mukana, pelottaako kellot, katsojat vai egon menetys kun joku ajaa ovet irti julkisesti. Enkä nyt tarkoita tässä välttämättä itseäni. Ja kyllä, mä tunnen Pötköt, 440sen, Jukka63sen ja muutaman muunkun näissä hommissa pyörineen ja arvostan heitä siitä huolimatta kuka on nopein.

    Määrittele kuitenkin sen nopeimman kriteerit, niin katotaan ootko laikaan kartalla näissä hommissa.

    Niin ja miten Lahti liittyy pääkaupunkiseuttuun. Mun mielestä niillä ei oo muuta yhteistä kuin etäisyys kilometreinä niinkuin moneen muuhunkin paikkaan :poff:
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Silloisissa järjestelyissä mukana olleena voin kertoa, että sitä hommaa mietittiin vähän enemmänkin kuin yhden yön yli. Silti tuli pari "läheltäpiti" tilannetta, jotka pannivat kyllä miettimään homman mielekkyyttä :-?
     
  17. AGT200

    AGT200 1st gear

    DS325 on viesti openist menny. Ei tullu. Piste.
     
  18. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tietysti on äärimmäisen positiivista, että yritetään tehdä ja järjestää noita juttuja, ei siinä mitään ja kaikki kunnia osallistujille ja järjestelijöille. Onhan se huomattavsti enempi kuin ei mitään. Yhden kesänhän toi silloin edelliskierroksella kesti, mut kunnon kilpailujen järjestäminen tosiaan vaatii sitä sitoutunutta "henkilökuntaa" joka jaksaa panostaa siihen myös itse tapahtuman ulkopuolella. Ihan parilla järjestelyorganisaation jäsenellä sellasta ei saada aikaseks, ja siihen kai(?) toi edellinen kierros tyssäs.
     
  19. sbc350

    sbc350 Gearhead

    lahti openin järjestäjille kiitosta kyllä järjestelyistä, toimii hienosti 8)
     
  20. Kalle Koo

    Kalle Koo 1st gear

    Tähän väliin voisin kai todeta totaaliamatöörinä että todella nopea ei voi olla nopein kadulla? Ja onko radalla kisaavan sellaista kenellekään tarve todistaakaan? Pikku liikennevalolähdöt on hauskoja seurata, miksei vähän organisoidummat kahinatkin kadulla ja ns. real street kaverit tittelinsä toki 100% ansainneet.

    Joo, olen tylsä kun totean tämän mutta kelatkaa niitä otsikoita jos joku spinnaisi ns. katukisassa 200 km/h pöpelikköön. Se olisi mannaa medialle. Hyvä että vehkeet on pysyneet (ainakin julkisuudessa) kuskien lapasissa.

    Itse mä määritän arvostetuimmiksi pääkaupunkisedun katuautoiksi ne harvat nopeat härvelit joita näkyy cruisaamassa H:gin yössä ilman jatkuvaa näyttämisen tarvetta ja joille ei tarvitse tehdä mitään säätötoimenpiteitä ihan nopean kiihdytyksen aikaansaamiseksi.
     

Kerro tästä muillekin!