PICK-NICK 09

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja 56sportcoupe, 16.7.2009.

1. Make.S

Make.S Gearhead

Aijai, kaveri lähtee kuskiksi, tässähän voi nyt ottaakin pari "neuvoa-antavaa" vai ottaisko moporahat mukaan jos siellä on autoja myynnissä pick-nick ale hinnoin. 8)
    ...taidan alkaa kaataa ja järjestää kotiin tullessa rouvalle ikimuistoiset synttärit. :D ... :poff:

2. Ahis

Ahis Gearhead

Vaunu olis puikulan persiissä, lastenjakkarat köytettynä takapenkille, sit vaan kytätään ilmoja 8)

3. Kalikali

Kalikali Gearhead

Somero meni pipariksi parin oharin takia, mutta huomenna sunnuntaina Forssaan. Lähtö klo 5:00 aamulla. Saas nähdä onki silmät puolitangossa.

4. edsel.fi

edsel.fi Gearhead

poikani Oskari (12 v) eilen sanoi:
    "Mä oon ollu 0 vuotiaasta asti piknikissä joka ikinenen vuosi, ja meinaan jatkossakin tulla joka vuosi"
    Kysyin että miten on kun olet parikymmpine, tuutkos isaukkos kanssa viellä . Ihmetteli kovasti, ett tottakai tulee ????? :rotfl:
    saas nähdä miten käy. Erittäin todennäköisesti lapsistani ei tule ikinä tunari nuoria :rotfl:

Kun Pick-Nickstä kotiin päin alkaa ajelmaan, aina tulee haikea ole Tässäkö se kesä nyt sitten oli ???

5. MOtorPARts

MOtorPARts 1st gear

paljonko maksaa aina niin ihanassa helsingin american car showssa parkkipaikka :-?

niin ja mikä olikaan tämän vuoden sisäänpääsy maksu samaan showhun josta kaikki paikan päällä olevat näyttely esineet ovat jo netissä katseltavissa.

onhan se kyllä paljon halvempaa käydä Forssassa ja nähdä ennemmän kalustoa parin sentin päästä ihan kunnon valaistuksessa 8)

ja etukäteen ei voi tietää mitä on nähtävissä :D

6. Tuukka

Tuukka 1st gear

Mää oon aikasemmin ihmetelly että miten se edes on niin halpa. Hot roddiin ja Helsingin american car show -näyttelyihin maksaa sisälle paljon enemmän, mutta piknik on huomattavasti parempi tapahtuma

7. ACC

ACC Gearhead

Huomenna Naantalista Auranlaakson ABC: n kautta Forsaan.....!
    Täänään kävimme ajamassa Naantalista tuonne ABC.lle niin että varmasti löytää huomenna.....

8. Jukka

Jukka 3rd gear

Mun mielestä 56sportcoupen eikä kenenkään muunkaan tarvi selitellä syytä pääsylippujen hintaan.
    Kaikki muutkin hinnat ovat nousseet vuosien varrella niin miksi Pick-Nickin lippujen hinta pitäisi olla samalla tasolla kuin markka-aikaan? :soosoo:

Sain keräiltyä taskun pohjilta kympin kasaan joten aamusta Fordista katto alas ja nokka kohti Forssaa.

9. virta

virta 3rd gear

Forssan pick nick on aina ollut halvin ja paras jenkkiauto tapahtuma suomenmaalla.

Tietty markan "muuttuminen" euroksi on ollut masentavan nopeaa ja se näkyy jo tälläkin suunnalla..

Nyt tulee kyllä paineita ujoille jotka näteilläkin autoille ajaa yleisöpaikoille :lol:

10. Heikki

Heikki Gearhead

Huomenna aamusta Pieksämäeltä Kangasniemen, Hartolan ja Hämeenlinnan kautta Forssaan. Onko ketään muita menossa samaa reittiä?

Pieksämäeltä startti about 07:00 maissa, jos auto suostuu lähtemään :)

http://maps.google.fi/maps?f=d&source=s ... e=UTF8&z=8

Pääsylippukeskusteluun sen verran, että mä olen jo monta vuotta kuvitellut parkkimaksun olevan 10e ja yllättynyt sitten portilla kun se onkin ollut 5e, joten ei se 10e pahalta tunnu. Ei se ole ilmaista tuollaisen tapahtuman järjestäminen ja kympillä ei kyllä kauheasti mitään irtoa - jos roudaa vaikkapa perheen Linnamäelle päiväksi niin siinä pyörähtää jo rannekkeisiin kolminumeroinen summa...

11. MustangSally

MustangSally Gearhead

^Onks Heikki tai Mizuz tai joku mitään OD-miittiä tänävuonna..?

12. töttersström

töttersström 1st gear

VOI VOI!!!!!!! Mä oon säästäny koko vooden,että sais kasaan 5 euroo ja nyt sitten hinta onkin noussut. Mitä teen? Täytyy leiriytyä ulkopuolella tai ottaa pikavippiä. Ei tästä selviä.
    :cry: :lol: Mukana vuodesta 1988. Enkä jätä väliin nytkään

13. Maria

Maria 1st gear

Näinpä. :)
    Halpahan toi 10€ on kun vertaa muihin tapahtumiin..

14. wahoo

wahoo Gearhead

Jämsästä lähtee '69 Olds Cutlass täynnä täynnä nuorta harrastajaa kohti Forssaa! 8)

15. 56sportcoupe

56sportcoupe 1st gear

Huomenta Forssasta !
    Aurinko paistaa sankan aamusumun jälkeen , luvattu mahdollinen sadekuuro n.klo 15.00. Allah tietää , minä en tuleeko vettä vai ei.
    Romutori melkein ääriään myöten täynnä.

Terv. SMCF

16. Tuukka

Tuukka 1st gear

Kohta lähetään kun kyyti tulee. Ei me mennäkkään käkkylällä vaan puikilla

17. Maria

Maria 1st gear

Täällä kans... eli käydään pyörähtääs siellä vaikka tokko ton projektin kans ajetaan muualle kuin turistiparkkiin..

18. rockford

rockford 3rd gear

19. arrakis

arrakis 1st gear

Ei saakeli, kun oli niin hiton kallis paikoitusmaksu...muuten hyvä tapahtuma!

Älkää nyt jaksako enää jauhaa tuosta pääsymaksuasiasta. Se on se 10e ja sillä selvä. Ei kai siitä(kin) tarvi tehdä niin suurta numeroa, jos sitä joku erehtyy kyselemään syitä lipun hinnannostoon... :odroll:

Paljon tuntui tänä vuonna väkeä riittävän. Kalusto suht monipuolista, sekä uutta että vanhaa. Parhaiten mieleen jäi vihreä Pontiac "Judge" ja muutama Mercury Cyclone.

20. vanha rotke

vanha rotke 1st gear

Pick Nickillä tuli kans käytyä.Hienoa kalustoa oli jälleen kerran esillä ja ilmatkin oli suosiolliset.Enemmän rodeja olisi saanut olla paikalla,niitä kun on aina kiva katsella.Muutama kuvakin tuli otettua,joita voi käydä katsomassa oheisen linkin kautta.

http://kuvablogi.com/blog/9520/13/

Kerro tästä muillekin!