Pienen lommon oikaisu?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja arrakis, 13.5.2010.

  1. arrakis

    arrakis 1st gear

    Onko mitään keinoa oikaista pieni 5 x 5 cm:n lommo etulokasuojan päästä. Napauttamaan ei pääse takaa.

    Imukuppisysteemillä?

    Löytyykö Tampereen seudulta spesialistia tähän hommaan?

    -Sami
     
  2. W201

    W201 3rd gear

  3. kassinen

    kassinen 1st gear

    kuumaliima ja tappeja jos on loiva
     
  4. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Minkälaista kuumaliimaa ootte käyttänyt? Halpahallin kuumaliima ei pysy kiinni maalipinnassa ollenkaan, eikä karhentamaankaan viitsinyt alkaa.
     
  5. arrakis

    arrakis 1st gear

  6. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  7. JPA

    JPA 3rd gear

    jossain näin videon pienten painaumien korjauksesta kylmäsprayllä.
     
  8. W201

    W201 3rd gear

  9. kassinen

    kassinen 1st gear

    pelkkä rasvapesu jarrukliinerillä jos on iso mutta loivaniin mulla on sellasia isoja "imukuppeja "halkaisia joku 5 cm
     
  10. Concarne

    Concarne 3rd gear

    Vanha keskustelu ja firmoja tulee ja menee. Onko jollain viimeaikoina saatua omakohtaista kokemusta PDR kolhun oikaisusta pääkaupunkiseudulla? Autodent on tiedossa mutta osaako joku suositella paikkaa mistä olisi hyviä kokemuksia? Cadillacin kyljessä on loiva n. 5 cm halkaisijaltaan oleva painauma mikä pitäisi oikoa.
     
  11. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Saattaa tuo Cadillacin pelti olla sen verran paksua, ettei millään nykyfolioauton hivelyoikaisulla onnistu.
    Mulla kerran 63 ss impalan takakylkeen löi saabin takaovella lommon ja paikallinen lehdessä kehuttu lommonoikaisija nauroi, ettei hänen vehkeet auta. On liika paksu pelti.
     
  12. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Pääseekö Cadillacissa lommon takapuolelle suoralla näköyhteydellä? Tuo Autodent oikoi joskus mun melkein uudesta Volkkarista kuhmun ja meni oveen jostakin raosta. Olisko ollut peräti ikkunan rako. Kolhin Darttini ihan itse moottoripyörällä. Sain lommon pois leipomalla ruttua nurjalta puolelta muun muassa ruokalusikalla "hivellen". Ei noi Dartinkaan ovet foliota ole.
     
  13. annappalaa oli taannoin hiukan samanlaisissa hommissa:

     
    Concarne tykkää tästä.
  14. Concarne

    Concarne 3rd gear

    Kyllä sinne kohtuullisesti pääsee. On takaikkunan kohdalla ja ikkunanraosta menemällä tilaa on varmasti enemmän kuin nykyautoissa. Tiivisteetkin on niin surkeassa kunnossa, että näköyhteys on kohtuullinen. Tarvittaessa sivuverhoilun poistamalla pääsee hyvinkin käsiksi mutta ei viitsisi heti purkaa kun juuri sain koottua. Ajattelin minäkin tehdä ensin itse ja säästää mutta on sen verran muuta kiirettä, että voisin antaa tämän amattimiehelle tehtäväksi.
     
  15. Concarne

    Concarne 3rd gear

    Olenko sittenkin tehnyt väärän valinnan maailman mijardien naisten joukosta...
     
  16. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Incar ja autoklinikka on tehnyt hitosti noita viimekesän raemyräkän korjauksia. Kysy sieltä.
     

Kerro tästä muillekin!