Pieni momenttiavain, mistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja VesaR, 22.1.2007.

  1. VesaR

    VesaR 1st gear

    Nyt tarttisi niinkin herkän kuin esim. 0-5nm asteikolla olevan...onko kukaan nähnyt missään myynnissä viimeaikoina?
     
  2. buick8791

    buick8791 1st gear

  3. buick8791

    buick8791 1st gear

  4. Leafhill

    Leafhill Gearhead

    Isojoen konehallilta, tai joltain niiden jälleen myyjältä
    tässä luettelo, sivulla 17 on 1-5Nm, kyseessä on "napsahtava" malli ei mittarilla.
    Jos pitää tutkia todella pieniä momentteja, kalavaaka on kätevä työkalu. Itse säädin sillä perän pinion laakerin esijännityksen.
     
  5. jape79

    jape79 1st gear

    itse ostin pienen momenttiavaimen motonetistä.
     
  6. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    vaakaa

    Johan tuossa tuli niitä mutta lusikka soppaan. Anschutz pienoiskivääreihin saatavilla varsin tarkka momenttiavain. On vainen arvatenkin arvokas. saat vaikka Hjortilta.
     
  7. SamiL

    SamiL Gearhead

    Itse olen käyttänyt kalavaakaa ja kiintolenkkiä esim. automaatin pantojen säätöön.
     
  8. VesaR

    VesaR 1st gear

    jape79 ai mistä Motonetistä? Mikä asteikkoväli? Soitin alkuviikosta motonettiin ja joku tollo puhelimessa arveli ettei niillä ole mitään...
     
  9. VesaR

    VesaR 1st gear

    IKH llahan on joo, täytyy soittaa huomenna ja sivulla 18 on myös ruuvarin tyyppinen
     
  10. VesaR

    VesaR 1st gear

    IKHlla löytyy 55e ja 0-5nm :)
     

Kerro tästä muillekin!