Pieniä poria kaasutinmodifiointiin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Hyytiäinen, 15.10.2008.

  1. Hyytiäinen

    Hyytiäinen Gearhead

    Mistä mahtaisi Turun seudulta löytää poranteriä suunnilleen kokoluokassa 0.040-0.070 tuumaa (n. 1,00-1,80 mm)? Ameriikan asteikolla koot olis jotakuinkin gauge 46-60. Rautakaupoista ja Motonetistä en ole löytänyt tällaista pienkokojen sarjaa. Amazonilta olen löytänyt jotain sen kaltaisia sarjoja, mutta yleensä nekin on kokoja 61-80 (liian pieniä).

    Tarkoitus siis moddailla talven aikana Quadrajetin kanavia. Tämä ei mun mielestä voi olla sellainen tuote, että on pakko tilata rapakon takaa...
     
  2. poitsu3

    poitsu3 Gearhead

  3. PauliP

    PauliP 1st gear

    Teollisuus Etola ainakin Jyväskylässä niitä myy yksitellen, kai niillä liike on Turussakin.
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    Elfalta löytyy 0.3 millisestä alkaen kymmenesosan välein: http://www.elfa.se/fi/

    Itäinen rantakatu 48-50
    20810 Turku
    Puh: 02-277 2320
     
  5. Jarmo Y

    Jarmo Y 1st gear

    Wurth oy,ltä minä niitä oon ostellu, löytyy 0.1 mm välein...0.5--3.5 mm asti kun ostin terät kympin välein niin loppusumma olikin sitten jo jonkinlainen, ja terävarasto kohtuullinen..
     
  6. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Biltema tai Claas ohlsonilla oli jotain sarjoja pieniä poria.
     
  7. Smokie

    Smokie 1st gear

    Löysin Proxxon sarjoja paikallisesta autokorjaamolta. Tulitikkuaskin kokoinen musta peltiloota, reilut kymmenen terää millin molemmin puolin. Maksoi muutaman euron ja terät on hyviä. Aski vaan on niin väljä että terät helisee sekaisin.
     

Kerro tästä muillekin!