Piilofarkkujen kaasarit (oli: Buick LeSabre Estate -82)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mawerick, 21.7.2003.

  1. Mawerick

    Mawerick Gearhead

    Auto on muuten kunnossa, mutta ei mene päästöjen takia katsastuksesta läpi.

    MC-solenoidi on vaihdettu, mutta ei auttanut päästöihin, seokset ovat jatkuvasti rikkaalla.

    Tuli mieleen että jos vain nykäisee siitä solenoidista piuhan irti. Mahtaakohan auttaa?

    Miten tuo käytännössä pelaa?

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Mawerick 2003-07-24 01:38 ]</font>
     
  2. Timmo

    Timmo 1st gear

    Ohjaako tietokone muka ryyppyä? Seoksia ennemminkin. Purappa vikakoodit ja vaihda ehjät palikat?
     
  3. Mawerick

    Mawerick Gearhead

    ...

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Mawerick 2003-07-31 22:40 ]</font>
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ryypyssä on sähköisesti ohjattu bimetallijousi, jota tietokone ei ohjaa. Mitään rikastussuutinta ei ole.
     
  5. HornetRWB

    HornetRWB Gearhead

    Mitenkäs nuo vikakoodit tutkitaan ja tulkitaan? Heittäkääs joku linkki...
     
  6. Mawerick

    Mawerick Gearhead

    Niin ei kukaan osaa sanoa miten tuo käyttäytyy jos mc-solenoidin piuhan nyppää irti?
     
  7. Mawerick

    Mawerick Gearhead

    Kokeilemallahan tuo selvisi.

    Käy se, eikä haise palamaton bensa enää.

    Konttorilla selviää päästöt...
     

Kerro tästä muillekin!