Pikaista apua tarvitaan, millä moottori Ruotsista Suomeen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kimi-oz, 11.4.2010.

  1. Kimi-oz

    Kimi-oz Gearhead

    Eli onko jollain kokemusta / tiedossa joku yritys joka voisi rahdata moottorin Ruotsista Suomeen? Kone sijaitsee noin 300km Tukholmasta, ja pitäisi noutaa yksityisen myyjän pihalta. Olen jo koittanut Googletella ja tiedustella muutamasta paikasta, mutta hieman hankalaa tuntuu olevan...
     
  2. palotila

    palotila Gearhead

    Ruottin puolella kulkee aika paljon suomalaisia työporukoita pakettiautoilla. Jos johonkin tämmöseen saisi yhteyksiä. Olisin voinut itekin auttaa, mutta olen tällä hetkellä vähän etäämmällä. Voitko paljastaa paikkakunnan mistä kone noudetaan?
     
  3. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Olikohan Herajärven kuljetus niminen firma,josta kannattas kysyä kyytiä suomeen,toivat eteläruotsista aikonaan kaverille auton kohtuu hintaan ja perille asti Ouluun.
     
  4. starcraft

    starcraft Gearhead

    DPD :llä luulis ainakin onnistuvan. Sillä on tavaraa tullut kun oon ruotsista jotain tilannut.

    http://www.dpd.com/fi
     
  5. Kimi-oz

    Kimi-oz Gearhead

    Kiitos vinkeistä, täytyy soitella nuokin vaihtoehdot maanantaina läpi.

    Mariestadista 09-alueelle pitäisi kone saada.
     

Kerro tästä muillekin!