pikku tuuri!!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja el vivados, 17.4.2005.

  1. el vivados

    el vivados 1st gear

    soittelin tossa edelliselle omistajalle 6-7vuoden taakse ja huh,,autossani onkin 40kymppii ajettu police spesial,penkitetty karvan vajaa 400 koneesta,,,joskus kannattaa ottaa selvää,,ihmettelin miksi lulla oli sen verran pirtee fuul siziksi :lol: ..ostin auton viime keväällä ja kaikki oli maalattu mustakis koneesta joten entiennyt mitään kunnes soittelin,mahtavaa
     
  2. vesku383

    vesku383 Gearhead

    Mikä auto? :eek:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kannattaa kuitenkin vielä varmistaa että autossa on yhä se sama tekniikka kiinni jos tossa välillä autolla on ollut joku muukin omistaja. Noin kokemuksesta tuli vaan mieleen että äkkiäkös noissa tekniikka vaihtuu osittain tai kokonaankin etenkin jos siinä on jotain mielenkiintoista palikkaa.
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Moupparissahan ei ylipäätään oo niin kauheesti väliä mikä patti siellä keulilla majailee. Esimerkiks toi tässä käytetty "police special" määritelmä voi tarkottaa ihan mitä tahansa, suorasta kutosesta 440 koneeseen. Police special mopsissa tarkottaa joidenkin koneiden yhteydessä lähinnä heavy duty osia, öljypohjasta voi löytyä loiskelevyä, tupalrulla jakopäätä, moly männänrenkaita, loiskelevyä öljypohjasta. Pääasiassa sellasia osia jotka rempan yhteydessä vaihtuu.
     
  5. el vivados

    el vivados 1st gear

    totta turiset,mutta ajatuskin jo lämmittää,,, :lol: täytynee tarkastaa
     
  6. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Koneen ID lätkästä vaan tiedot ja tulkkaamaan, hyvä olis kurkata myös venakopan alle, kannen valunumero löytyy sieltä imukanavan päältä. SAmoin, jos alkuperäiset pakosarjat ja imusarja, niistä löytyy valunumerot joiden perusteella alkuperää voi selvittää. Kuin myös tietysti lohkon valunumerosta. Minkä kokoinen moottori on kyseessä?
     
  7. el vivados

    el vivados 1st gear

    kone on 360,ja lohkon numerot ois ollu hyvä katsoa kun pellisarjat oli poissa mutta ei nää oikeen enää kun makkaa putket melkeen lohkossa kiinni,täytyypi niitä kannen numeroita kaivella :odroll:
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tollasen 360 koneen pitäis sit olla melkosen duunattu ja siitähän pitäis sit löytyä aikamoiset vauhtipalikat jos se on ihan oikeesti melkein 400 hp :eek:
     
  9. el vivados

    el vivados 1st gear

    nii i ,ajatella! :lol: ,jos vaikka ois ostettuna ollut jo likimain sen verran kun kaupastahan niitä saa joten ei se nyt niiiin iso juttu ole,vai kuinka?vai mitä VIERAS meinas??kerrohan toki???
     

Kerro tästä muillekin!