Pink T-Bird Rock'n'roll-Club 19.2.2005

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Fordhomo, 1.2.2005.

  1. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    *** FRRS - Finnish Rock'n'Roll Society ry esittää: ***

    Pink T-Bird Rock'n'Roll Club-night

    La 19.2.2005 * klo 20-04 * K-18
    ravintola Top Hat, Maakotkantie 6, Korso (Vantaa)

    * DARYL HAYWOOD COMBO
    * SPITFIRES

    + Dj. Q-Moose

    Liput: 8 eur

    Lisää infoa linkistä:
    http://groups.msn.com/PinktbirdRocknRol ... 22005.msnw

    TERVETULOA!!!
     
  2. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    8) 8) 8) :rotfl:
     
  3. savoy dlx

    savoy dlx 1st gear

    ...joutuu varmaan kyl valitsee dave edmundsin ja tavan...
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kaksi kilpailevaa keikkajärjästäjää väittelee täällä taas. Erittäin aikuismaista. Nyt sentään nimellä. Minä en tällä kertaa, vaikka molempien bileissä käynkin.
     
  5. savoy dlx

    savoy dlx 1st gear

    Jaaha, vai keikkajärjestäjä? En tiennytkään. Ei ollut mitään tarkoitusta millääntavalla "mollata" Korson kekerejä, mutta kun tuli juovuspäissään luttua ja kun oli liipukin hommattuna Edmundsin keikalle, niin...
    En siis ole järjestämässä mitään.
     
  6. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Yksin on paha väitellä, tähän asti olen luullut että tässä topicissa olen ilmoittanut tulevasta keikasta. Hmmm... missäköhän kohtaa se muuttuu väittelyksi. Ja tämä kommentti oli ihmettelyä... :lol:
     
  7. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Muistutus tulevan lauantain bileistä :D
     
  8. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    BILEET! Tänään!!!
     

Kerro tästä muillekin!