Pistää taas v*tuttaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja 68FuryIII, 17.5.2007.

  1. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Huomasin eilen illalla että Aleron konepeltiin tullu pahoja naarmuja. Tarkemmin tutkailtuani huomasin että ilmestynyt aika paljon kiveniskemän näköisiä jälkiä konepeltiin ja kattoon joista lähtenyt maalit ja takaluukussa 40cm leveät naarmut ja takapuskurikin oli saanut osansa. Lommoja ei ole. Liekkö joku kakara pitäny liukumäkenään saatana. Voi vittu kun vituttaa. Kai sitä tarvii tehä rikosilmoitus ja ruveta kyseleen vakuutusyhtiöltä et mitäs ny. Saatana kun näkis tollasen naarmuttelijan. Siinäkun oli pirun hyvä maalikin. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  2. stangrider

    stangrider Gearhead

    Otan osaa. Noita juttuja kuulee ja näkee vähän väliä.

    Kissakin muuten saa aikaan ihan hyvät jarrutusjäljet, ensin tassut täyteen hiekkaa, sitten konepellille lämmittelee ja liukumäkeä alas... Mutta nyt lienee ollut isompi koltiainen kyseessä.

    Viikko sitten tutkailtiin yhtä 60-luvun Dodgea jonka vasen kylki oli koko matkalta vedetty jollain meisselillä tai Letherillä sellainen lainehtiva viiva. Kaverilla ei ole kaskoa..
    Ei voi kuin harmitella ja ihmetellä että mikä ihmisiä riivaa :mad:
     
  3. Terosu

    Terosu 1st gear

    Se varmaan ettei oo vanhemmat koskaan sanonu että toisten omaisuutta pitää kunnioittaa :odroll: Täähän alkaa jo yläasteella, kun puhjotaan puolista koulun pyöristä kumit.

    Tässä keväällä meidän kadulta hajotettiin, olisko ollu kuudesta autosta peilit, ja jostain lähikadulta vielä useammasta. Oliko Dodsi sit liian pelottava vai mitä lie kun ei just mun autosta hajonnu. Pahinta paskasakkia, varkaitakin ymmärtää paljon paremmin.
     
  4. Luigi

    Luigi Gearhead

    Hämeenlinna moottoritie ja vuosi 1987,Mercurilla etenin ja katsoin raketin sillan kohdalla että kaksi koltiaista tsekkaa sillan päällä. Justiinsa kohdalla tennarit heilahti ja kivisuihku osui autoon.Vedin liinat kiinni ja pakilla ramppia ylös mutta ehtivät perkeleet karkuun,ehkä parempi niin. Hieno raita meni auton yli alusta loppuun. Kyllä veetutti ankarasti.
     
  5. bbu-26

    bbu-26 3rd gear

    sama juttu täällä,maalasin rotken vuosia takaperin ja nyt on kun pommin jäljiltä :mad: ei se että tien päällä tulee noita muutamia kiven iskuja mutta se että talvisäilössä tulee noita vittumaisia naarmuja ja pieniä kolhuja.kiitos niistä kuuluu tallikavereille (joo otetaa vähän projekti olutta),se vasta on hauskaa kun kukaan ei myönnä mitään.ei kai ne vittu ittekseen tule? kun näkis edes jonkun niistä vatusseista naamuttavan tai edes hiplaavan rotkee nii saatana se on päähän lyönti kisa! :mad:
     
  6. Luigi

    Luigi Gearhead

    Kaikki mikä ei johdu itsestä niin veetuttaa ,ei ole häävit talliolot sinulla.
     
  7. bbu-26

    bbu-26 3rd gear

    ei tallissa muuta vikaa ole kun se että käy ahtaaksi.mutta kun poijaat ymmärtäis vähän varoa ni hyvä mutta ei,kun ne ei osaa varoa mitään.sempä takia olen kyllä pakkaamassa kamojani ja vähin äänin lähden menee sieltä.muutenkin on vuokra sopimus kiikun kaakun et saako jatkaa vai ei.
     
  8. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No kyllä ne ottaa omatkin tekemiset välillä pattiin... :rotfl:
    Usein vaan siksi ettei ehdi/ viitsi kunnolla suojata, kiinnittää tms. tekemisen ajaksi kun on vaan ihan pieni homma...
     
  9. downtown

    downtown 3rd gear

    kerran kävi itellä nii että olin ottamassa kärriä vanin koukusta irti ja ku sen olin ottanu koukusta nii syöksyy kärrin aisa suoraan oikeaan takaoveen ja poks! ovi oli justa laitettu ja kyllä pisti v****taa ja kävipä kerran vielä niinki että ku olin tallissa nii sellanen iso paperirulla kaatuu vanin sivuikkunaan ja lasiahan siinä meni paskaks ja ei voi ku syyttää ittiä, mutta onneks ei oo mun autoja ainakaa toistaseks ketkää ulkopuoliset terrorisoineet, mutta kyllä se vatuttaa enemmä ku joku ulkopuolinen sabotoi autoasi tekkee mieli ihan pesäpallo mailal vettää päin näköä, ainaki ittiä tekis mieli
     
  10. lumlum

    lumlum Gearhead

    Yks mun parhaita aamuja oli viime vuoden keväällä, oli kiire kouluun ja päätin mennä Letukalla. Takapuskurin vasen kulma oli vaihtanut väriään vihreästä valkoiseen, oli oikeen syvät rouhaisut :mad: ... S***tana että oli hyvä fiilis ajaa syke matalalla opiskelemaan... Litra paikkaväriä ja tusina värivahausta auttoivat onneksi asiaa, mutta noi korinväriset puskurit on pirullisia...

    Samasta syystä oioin takaovia kahteen :mad: kertaan, jonkun "mä avaan tän mun auton oven täysiä, että saan ruhoni ulos - KLONKS - oho, no onneks ei tullu jälkeä tähän mun oveen" -talidomin jäljiltä. :wc: :mad: :wc:

    Hassuin apina on kuiteski se pääkaupunkilainen, jolle kelpasi yhtenä yönä peräkoukun suoja... :poff:

    Vähän OT, mutta ainakin Stadissa lähes kaikki lasiset pysäkkikatokset on raavittu jollain h**vetinesiavaimella... :wc: ! ku sais kiinni joskus ja kertois totuuksia yhteisestä omaisuudesta...

    Tai sitten pitää vaan hankkia johonkin leimaamattomaan vessaan James Bond -varashälytin 8)

    Anyway, tunteja tunnin perään naarmuja piiloon maalanneena / vahanneena / kironneena.
     
  11. jylhä

    jylhä 1st gear

    onneks mun autot on aina kuin jyrän alle jääneiitä, ei ole tommosiakaan ongelmia.
     
  12. PauliP

    PauliP 1st gear

    Kerran Pihlajamäessä asuessamme ja Vappuyönä kaupungilta kotiin tullessa joku hörhöjätkä potki kadunvarren autoja. Mulla paloi käämi samantien ja kaveria ojentamaan, että mitä V***ua sä niitä autoja potkit!!!

    No samantien lauma sen ääliökavereita ilmestyi paikalle ja kaikki päälle. Kaaduttiin maahan painimaan ja myönnän, aloin jäämään alakynteen. sitten kuuluin vomakas TÖMPS! Älysi rakas puolisoni kalauttaa sitä päällimmäistä hippiäistä lasisella (80-luvulla) litran limsapullolla päähän ja se putosi siihen. Sitten vaan koko remmi minun ja puolisoni kimppuun ja potkimaan alimmaisia. Muutama kylkiluu poikki ja puolison kasvot täysin ruhjeille. Sen vielä muistan kun ne saatanan idiootit lähtivät siitä pois ja kantoivat sitä pullolla puolisoni pudottamaa kaveria paikalta.

    Senjälkeen olen vältellyt noita Dirty Harry-hommia, ei riitä paukut meikäläisellä siihen.

    Pahimpia autojen naarmuttajia nuo huumehörhöt käsittääkseni.
     
  13. kojo

    kojo Gearhead

    Mä pidän irrotettavaa vetokoukkua paikallaan ihan vaan sen takia että jotkut uuvatit mittaavat autojen välistä etäisyyttä mutu periatteella pysäköidessään eim kadun varteen. tälläkin viikolla kun tulin autolle niin taakse oli ilmestynyt auto jota siinä ei ollut aiemmin ja katoin että näyttäs olevan aika lähellä, kävin kattomassa niin väliä vetokoukkuun oli noin 25 cm ja sen rekkarikilvessä oli klommo just sopivalla korkeudella...
     
  14. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear


    ei kai ne nyt ihan niin pahoja ole?? :soosoo:
     
  15. lumlum

    lumlum Gearhead

    Niin joo tämäkin vielä, kerran yritti yks jäbä Haminassa maksattaa mulla uutta rekkaria itelleen. Aika kauan kinattiin, ennen kuin sain sen vakuuttumaan, että oli kyllä tössinyt jossain muualla. Äijän auton takana kun ei ollut lumessa milliäkään renkaanjälkiä siihen suuntaan, mihin sen koslan olisi pitänyt liikkua, jos oisin siihen kalauttanut... :soosoo:
     
  16. lumlum

    lumlum Gearhead

    Ai nii, normi midsize -jenkki on Suomen parkkiruutuihin vähän lihava, joten yleensä joutui parkkeeraamaan aika pienillä toleransseilla...
     
  17. Fargo

    Fargo Gearhead

    Noi ovella tapahtuvat kolhaisut ja etäisyyskokeilut puskurilla onneks ei ole mua kiusanneet aikoihin.
    Ollut jo vuosia mieltymys kohtuullisen korkeisiin 4x4-autoihin, jostain syystä ihmiset ei halua hakata ikkunakehyksiään mun helmaputkiin eikä tökkiä sillä puskurillaan taka-akselia?
     
  18. matti163

    matti163 Gearhead

Kerro tästä muillekin!