Plymouth Duster -71

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja JuTi-racing, 4.1.2014.

  1. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Mulla toimii kuvat.

    :)
     
  2. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Mullaki näky kuvat jonkin aikaa, mut nyt kun tyhjäs välimuistin ei vörki enää. Mut joo , syvä sihti on jo pumpussa kii ja oman pohjan teurastelen tässä joku päivä.

    Liekkö jotakin googlen kuvapalvelun juttuja noi kuvien näkyvyys ongelmat. Ei jaksa setviä. Olokoot.
     
  3. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Näytää jo moottorilta. 1kk ollu se perhanan RS virus ja äijä ihan dööd, joten tallissa ollunna aikasta hilijasta. Jospa se tästä.


    [​IMG]
     
  4. LPV

    LPV 3rd gear

    Joko on Äijä toipunut taudista? Ja kone siirtynyt Dusterin konetilaan?
     
  5. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Aletaan pikkuhiljaa olla elävien kirjoissa.
    Ei oo vielä kone vielä kodissaan.

    laatikko näyttää vielä tältä, eli huolto menossa.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Osat pitäs tulla muutamien viikkojen sisällä ja sit nippuun. Aattelin värkkäillä vielä jarruputket ja muut systeemit valmiiksi konehuoneeseen, ennen koneen sinne tiputtamista. Helepompi tehä noi kaikki valmiiksi, kuin sitten kone on haitolla.
     
  6. C-barge

    C-barge Gearhead

    Lukkoturbiiniloota?
     
  7. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Joo lukollinen. Turbiinithan näissä ei hurraa huutoja aiheuta, mut kasataan nyt tällä kun nurkissa lojuu.

    Tai itseasiassa nyt tähän saumaan ihan puhdas rahan pihistely ratkaisu.
     
  8. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Se ois sitten koneen sovitteluhommeleita.

    Pakosarjoja saa muokailla aika paljon, että eivät kulje niin pirun matalalla. Tietona oli että joutuu muokkaamaan, mutta aihioksi ostin merkittomät ebay halpissarjat ja ovat yllättävän hyvät. Laipat tasaiset, 10mm paksut ja ei tosiaan sitä onnetonta hitsisaumaharjannetta siinä tiivistepinnalla. Luvassa siis muutamat pakosarjojen asentelut ja pois äpöstämiset.

    [​IMG]
     
    juy40, Herje ja 69 tykkäävät tästä.
  9. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Kuskin puolen pakosarjan leikkaa/liimaa operaatio jo voiton puolella. Vielä toi ykkösen putki pitäs tuhertaa. Sen joutuu vetämään rattiakselin toiselta puolelta. Aihiona halppissarjat (200€) kotiin kannettuna ja niitä putkia hyödyntämällä tehty.

    Tavoite oli, että putket ei mee centerlinkin alapuolelta ja vakion kokoinen startti mahtus olemaan. Mitkään Performance hipistely sarjathan nää ei tuu olemaan.
    Lähempänä sellaista kinttaat käsissä tehtyä, kirvesmiesversiota. Muutamat lommotkin on joutunut molempiin sarjoihin lyömään. Apuva, tehot tippuu!!!

    [​IMG]
     
    Herje tykkää tästä.
  10. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

    Ei muuten tipu,

     
    xarper tykkää tästä.
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    Lekalla heppoja!
     
  12. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Joo tiesin ton, että pikku lomlot ja vähin isommatkin ei välttämäti merkkaa mitään.

    Meillä oli joskun-90 luvulla sellanen ihan huippu päätelmä näistä pakosarjoista. V8:sta oltiin luettu että lommot vie sen 10hp ja thermotech kääreet tuo sen 10hp. Ynnättiin sit yhteen ja kas, ruttuset peltisarjat käärittiin thermotech:llä ja näin ei menetetty ollenkaan tehoa. Vinkin voi ottaa talteen :D
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Laita niksipirkkaan:D
     
  14. Herje

    Herje Double Gearhead

    Niksipirkassa varmaan pitäs thermotekki korvata kusenpolttamilla sukkahousuilla.:p
     
    juy40, Naumasto ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  15. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Pakko. Ei sitä sinne muuten kelpuuteta..
     
  16. pagi

    pagi Gearhead

    Tää oli aika hyvä tuli aamukahvit näppikselle☺☺ kiitti vinkistä...
     
  17. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Jaahas. Pitäskö sitä päivitellä rojektin tilannetta.

    Loputkin osat ois sitten värissään ja ja muutakin on värkkäilty kesäloman aikana.

    [​IMG]
    Osapyykkiä kuivumassa.

    [​IMG]
    Peppuunkin väriä. Tälläkertaa korin väriseksi.

    [​IMG]
    Sitten kasaan. Sisään tuli "Tohtoritarakan" (DoctorDiff) shimmaama lukko, uus 3.73 välitys, toki myös uudet muutkin laakerit ja akseleihin "green" laakerit. Vois tökätä jo alle, mutta tilatut hotchkis:n lehtijouset seikkailee jossain maailmalla.

    [​IMG]
    Peltiinkin teurastin reiän.

    [​IMG]
    Ja popniittasin kiinni tötterön.

    [​IMG]
    [​IMG]
    Sitten turruutin sen maaleilla.

    [​IMG]
    Ja paikolleen.

    Putketkin jo värkkäilin, mut niitä en oo vielä jaksanu valokuvailla.

    Isoja ei ois käyntikuntoon jne. mutta viimeistelen ihan rauhassa. Kesä ajettu rinkiä kaksipyöräisellä, joten mikään hirveä hinku tän rattiin vielä ole ollutkaan. Ens kesänä tulee 10v. täyteen tän katiskan omistusta, joten keväällä pitää olla valmista "juhlan" kunniaksi.
     
    Muokattu: 9.8.2016
    Herje tykkää tästä.
  18. Herje

    Herje Double Gearhead

    Hyvin käy tuo musta tuohon scuupin ympärille.
    Jospa joskus itekkii jaksas keskittyä ja tehdä yhtä hienoa jälkee.

    Hattu nousee.:cool:
     
  19. LPV

    LPV 3rd gear

    Hienoa!
    Ovelasti tuo väri näyttää ulkokuvissa paljon punaisemmalta kuin tallikuvissa.
    Mopsimaiseen tapaan kone ei ole keskellä vaan vähän enemmän apukuskin puolella...
    Joten reikä koneplootussa on myös "vinossa"... :)
    Laitoitko koriliimaa tms. skoopin ja plootun väliin? Pysyy paremmin kiinni liimalla kuin poppareilla. Pelkät popparit voi ruveta irtoamaan pikkuhiljaa, ehkä... Tosin ei ton mun FB:n etuspoilerin jatkeet ole mihkään lähteneet, vaikka ottavat välillä aika kovaakin maahan hidastetöyssyissä sun muissa. Ne on vaan popniiteillä kiinni "oikeassa" spoilereissa.
     
  20. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Joo on liimat scoopin ja pellin välissä. Toi väri ei muutu noin paljon punasemmaksi oikiassa elämässä. Tää kännykän kamera vaan muuttaa tota väriä paljon, riippuen onko luonnon- vai keinovalo.
     

Kerro tästä muillekin!