Plymouth Duster

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja RikaRika, 25.4.2010.

  1. 69

    69 Gearhead

    Jos nyt yhtään oikeen muistan niin 16:1 ja joku 3.5 vajaa 4 kierrosta.
     
  2. 79delta

    79delta Gearhead

    Nyt on yksi 340 Dusteri lisää saapunut Suomen autokantaa rikastamaan. 8)
    vielä pitäisi käydä se Jusulta Kotkasta hakemassa,
    Raysautomotiven kautta homma hoitunut Todella sujuvasti,
    Kiitokset siitä Ramille ja Jusulle. :D
     
  3. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    ^onnittelut... mikä vuosimalli?
     
  4. 79delta

    79delta Gearhead

    Kiitos, 1970
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kuvatukset ei haittais.
     
  6. jersey87

    jersey87 3rd gear

    Sattusko tos olemaan jonkinlaiset turvakaaret ja hiacen taka-akseli paikallaan?? Serkulla oli tommoi putkikeulanen 440cid dusteri, joskus 2000-luvun alussa vissiin sen 8-vuotta mikkelin suunnalla. Eikai noita 440:llä nyt liiaksi asti ole. Mut siitä en oo varma mahtaneeko olla sama yksilö, se tais joku vanha ns. kilpuri olla ei verhoiluja yms. Ei muista kanssa sen rekkaria ja kuvatkii johkuu jemma nimiseen paikkaan hävinneet :eek:
     
  7. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Ou Jee! Onko orggis H-koodi? Manuaali vai automaatti? Ja kuvat ois hyvä.
     
  8. 79delta

    79delta Gearhead

    On orkkis H-koodinen, 727 automaatti. :)

    kuvia sitten kun olen saanut haettua auton kotia. :poff:

    Kyseessä Ei kuitenkaan ole mikään näyttelykuntoinen auto, vaan
    harrastamista riittää... :wink:
     
  9. Ja-Va-77

    Ja-Va-77 1st gear

    Hieno valinta harrasteautoksi! Itsellä tallissa myös duster..onnea projektiin!
     
  10. Duster440

    Duster440 Gearhead

    Siinä oli kyllä sisusta ja 8 3/4 perä kun se mulle tuli
     
  11. shr1

    shr1 Gearhead

    Mulla oli 90-luvun puolessavälissä seitenkymppinen 440 moottorilla, ASD-49 rekkarilla. Ostin Raisiosta autoliikkeestä ja ilmeisesti Turussa aikoinaan isolohkolle muutoskatsastettu. Kone osoittautui purettaessa magnum-versioksi ja remontin / piristelyn jälkeen olikin ihan pirteä peli. Silloin väri oli vaalean ruskea ja autossa oli sohvapenkki. Myin opiskelujen takia pääkaupunkiseudulle ja käsittääkseni sieltä ajautui Vaasan suuntaan....

    [​IMG]
     
  12. Duster440

    Duster440 Gearhead

    NBR-43 oli ainakin yks edellinen rek nr.
     
  13. starcraft

    starcraft Gearhead


    Linkistä löytyy noin 10 vuotta vanha kuva. Nykytilasta ei tietoa.

    http://public.fotki.com/AVO65/cars/our_ ... 60012.html
     
  14. freeride

    freeride Gearhead


    mulla nykyään.. :D ostin joku kolmevuotta sitte rullaavana pirkkalasta.racetouhuihin oli rakennettu,kaaret,alsakojelauta yms.tulee takas katukäyttöön "pikkuhiljaa" :oops: 440 nokalla.
     
  15. shr1

    shr1 Gearhead

    Mahtavuutta! Tsemppiä rakenteluun! 8)
     
  16. busse

    busse Gearhead

    Ei ole enään se on siirtynyt minun matkassa Tampereelle. Projekti etenee hitaasti mutta varmasti.
     
  17. Make.S

    Make.S Gearhead

    Eiks tää ollut silloin nettiautossa? Muistaakseni soittelinkin myyjälle ja kaverille tuskailin kun pelkäsin auton/tekniikan olevan ehkän hieman liian "race" perheautoksi... :argue: :poff: :webmaster:
     
  18. 79delta

    79delta Gearhead

    Siinäpä se. :)



    Kuskin puoleinen eturengas tyhjeni ja lähti vanteelta autoa trailerille siirtäessä :rotfl:
    siitä johtuen nuo puupalikat palkin alla.

    Erityis kiitos Jusulle pikkukompuran lainasta ja lastaus avusta. :D
     
    Muokattu: 8.6.2017
  19. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mahtipeli! Eikä sitten mitään entisöintejä käyntiin!
     
  20. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    ^^mahtavassa kuosissa! Mitä suunnitelmia auton suhteen... tekniikkaparannuksia tms?

    Asiasta toiseen... onko H-koodin 1970 Dusterin optiona ollut pistol grip shifter 4 speed laatikon kanssa? Hieman sekalaista tietoa asiasta... hamtramck registry sivuilla jossain oli maininta, että olis saanu... mutta amerikan joen foorumeilla taas oli maininta, että ei olis ollut mahdollista. Nooh, mulle nyt kuitenkin tulee sellainen.
     

Kerro tästä muillekin!