Plymouth Fury '58

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rockin' Reptile, 13.11.2005.

  1. oopee76

    oopee76 1st gear

    Heikki. ei ole sama mikä malmilla. keminmaan belve tuli 2007 kuvioihin new mexicosta rullaavana projektina.
     
  2. DD6

    DD6 Gearhead

    Kevät lähenee, päässä surisee.
    Mitä ihmettä sitä oikein tekisi tuon tekniikan kanssa? Nyt siis -62 Chrysyn tekniikka, 383+727, nappeja ei kytketty, vaan pitää venkuloida manuaalista lainatun rattivaihteen kanssa.
    Yksinkertaisinta olisi lienee tehdä tuohon uusi vaijeri Imperial Services-sivuston tyyliin (kuulemma ongelmia puljun kanssa, siksi tilaus hazardia), ja heivata kampi pois.
    Tuon 383:n päivitys ja huolto olisi myös hivenen helpompaa, ja 727 pysynee normiajolla nätisti nipussa.

    Mutta: se originaalius. Ilmeisesti 318 ryppiksiä ja Torqueflite-laatikoita vielä saa maailmalta kohtuuhintaan, Ruotsi kait lähimpänä. Kunnossa olevat tietenkin kalliimpia, mutta tuleeko sitten raadosta rakentaminen sen kalliimmaksi kuin 383:n läpikäynti, tai T-flite vs. 727.

    Lisämausteena vielä se, että koko voimalinja on siitä Chrysleristä, eli tässä ei ole kardaanikäsijarrua, vaan se ottaa takarumpuihin.

    Jos täysswappiin lähtisi, kait osan rahoista saisi takaisin myymällä tuon nykyisen woimapaketin. Onhan siinä numeroiden perusteella aito 58-62 dual quad-imusarja 8)

    Sitten vielä tehostetut jarrut ja ohjauksen heittäisi paikalleen... aijai.
     
  3. kingsway

    kingsway Gearhead

    Vaiha koko voimapötkylä mun kanssa. Mulla on PowerFlite, mutta voihan TF:n vaihtaa myöhemmin jos sellaisen haluaa.
    Minä olen joka tapauksessa uudistamassa komponentteja.

     
  4. DD6

    DD6 Gearhead

    No Plymassa olisi kyllä Powerfliten nappihässäkkä odottamassa käskyttämistä, siinä mielessä menisi mukavasti tasan. Eihän tuo olisi kuin viikonlopun homma, lossit vierekkäin, ylös ja tekniikka päikseen. 8)
     
  5. kingsway

    kingsway Gearhead

    Noniin, tätähän pitää jalostaa eteenpäin, jos vaikka etenis pitemmälle kuin vain puheen tasalle!
     
  6. Juppee

    Juppee Gearhead

    Re:


    Mikäs tää listaykkönen on?? Projekti vai ihan ajokuntoinen? Eipä ole moisesta täälä Vaasan suunnalla juurikaan kuiskittu...
     
  7. DD6

    DD6 Gearhead

    Mobilistin naamakirja-sivun kautta tuli tietoa Yhtyneet Kuvalehdet-firman järjestämästä kilpailusta v. 1958, jonka pääpalkintona kait luovutettiin -58 Plymouth Lahden suunnasta olevalle voittajalle.
    Onko tästä tietoa?
     

Kerro tästä muillekin!