Plymouth Fury III ´68 4d

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja JR, 11.12.2002.

  1. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Toi edellinen olin minä.
     
  2. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Heh, mulle tuli Porista tuo NYT-78, ex-rekkari on GUA-93

    Ankarasti on ainakin kittailtu..
     
  3. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Mitenkäs tämmösen Furyn mittarivalot pitäis asennella? Kamalan paljon on lamppuja, mutta ei oikein yhtään järkevän oloista paikkaa.
     
  4. JR

    JR Gearhead

    Muistelisin että tossa ne mittarivalot tuli hauskasti siihen mittarin yllä olevaan "lippaan". Oli muistaakseni hyvänäköisetkin. Siinä taisi olla jotkut lasit mitkä irtosikin, mutta enpä nyt enään ihan muista varmaksi.
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joo, mittarivalot on siis ulkopuoliset ja valaisee mittareita sieltä lipasta. lippa on kiinni muutamalla ruuvilla ja sen sisältä paljastuu polttimot. Siinä on myös katkaisijalla varustettu "karttavalo" kait.
     
  6. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Jaahas, pitänee ruveta kaivelemaan laatikoita, jos vaikka löytyisi ko. lippa.
    Olisko kellään kuvatusta tuosta systeemistä?
    Se karttavalo tais olla vaan VIPissä ja Sportfuryssä? Ainaskin käyttöohjekirjassa luki näin.
     
  7. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jos ei löydy, niin mä tiedän mistä vois löytyä. :rotfl: Ja vielä sellanen karttavalollinen kerskamalli. :rotfl:
     
  8. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    :soosoo: Todellisessa kerskamallissa on 4 siis NELJÄ ovea ja niiden välissä toloppa, eikä mitään ilimaa :rotfl:
     
  9. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tismalleen!
     
  10. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    On muuten Berner osakeyhtiön vanha auto. Eka kilpi on ollu BE-2. Olisko kellään kuvatusta siitä valohimmelistä?
     
  11. a-bodyman

    a-bodyman 1st gear

    Kullan värinen hieno 68 4d nähty muutama vuosi sitten rek.GKX-1.Onkohan tällaiset 68 malliset vielä hengissä? NXH-64 ent.BRP-24 .NHU-32 .Hieno 67 4d oli Forssassa pari vuotta sitten rek.NLI-69 .entäs ABO-856 ei taida enää olla...?
     
  12. naurava kulkuri

    naurava kulkuri 3rd gear

  13. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    no hei, eikö kellään ole kuvea tuosta mittarivalosysteemistä. Kun mää en tajua mikä ihmeen lippa siihen pitäs ruuvata..
     
  14. JR

    JR Gearhead

  15. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Onko siinä semmonen peltiläpyskä mihin ne valot tulee? Semmonen epämääräinen pala löytyi romulaatikosta. Siinä tais olla 4 lampun paikkaa. Mutta mahtuuko se kiinni tuon mittariston kehyksen kanssa? Vissiin, pitänee kokeilla. Semmoset sinisävyiset linssit oli kiinni siinä lapussa.

    JR jos sulta vielä löytyy ne Furyn vanhat venakopat, mää voisin ne ostaa. Paljon sää niille pyydät?
     
  16. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joo, sellanen peltikäikäle jossa tais olla neljä lamppuu. Kun olis kamera, ni olis kuviakin, tossa toi on lattialla lojunut jo pari kuukautta, eikä ehkä mee edes takas laisinkaan.
     
  17. JR

    JR Gearhead

    On mulla ne vielä. Tarjoa jotain. Laita vaikka YV.
     
  18. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Hehe, mun lossi onkin oikein vilimi-tähti! Klassikossa "Vodkaa! Komisario Palmu" Alkupuolella vilahtaa parikin kertaa..

    Mopar-miehelle muutenkin katsomisen arvoinen elokuva.. Tosin YYA-suodatin kannattaa hommata :rotfl:
     
  19. Vasse

    Vasse 1st gear

    Osia

    Ei Sattus Puskuria ja Konepeltiä löytymään keneltäkään nurkista, muutkin korin osat kiinnostaa...
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Muotit löytyy konepellille ja etupuskurille, sekä '67 takapuskurille jos lasikuituset kiinnostaa. Ja ovimuotitkin olis kohta. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!