Plymouth Fury III ´68 4d

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja JR, 11.12.2002.

  1. koorikoo

    koorikoo 1st gear

    Kullanvärinen GKX voi hyvin ja on päivittäisessä ajossa. Miljoonan kilometrin huolto tehty ja kaikki kunnossa. Ollut samalla omistajalla jo vuodesta 84.
     
  2. ValluRaivo

    ValluRaivo Gearhead

    se liikkuu sittenkin

    Omakin 68 liikkuu. Jarrujen alipainetehostaja veti jarrut juntturaan.
    Laatikko pukkas öljyt pihalle ennemmin kuin suostu jarrut löysäämään.
    Nyt ollaan sitten ilman tehostajaa. Katotaan missä voi vika piillä.
    Seisottaminen kannattaa aina. Olikohan 6 vuotta liikaa.

    Jos joku kaipailee ovipahveihin FuryIII merkkejä, niin löytyy pari ylimääräisenä.
     
  3. koorikoo

    koorikoo 1st gear

    Onnea Pororajalle!

    Osista puheen ollen, mulla on paljon Fury 68 osaa, joita olen Ameriikoistta hankkinut vuosien varrella lähinnä tulevaisuuden varalle. Etulokari, takahelmat, lämmityslaite, maski+pellit, 2-ovisen kylkilistat.....
    Suomipuskuri taakse, kun omaani laitoin uuden. Hintaahan niille on tullut kun tänne kuljetetaan mutta ompa kolari- ja ruostekorjausosat jos sattuu tarttee.
     
  4. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Kauppoo minulle ne takahelmat :eek:
     
  5. ValluRaivo

    ValluRaivo Gearhead

    Tarvis B-pilarin sisäpaneelit. Peltiset.
     
  6. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Kohta saattais olla tarvetta 4d sedan takalasille jos joltakulta löytyis. Myös Ebaysta mulle tulee pikkutilkettä Furyyn vähän väliä jos jollain on tarvetta jollekkin nippelille voin samalla mahdollisesti tilata.

    Niin ja ei välttämättä tarvi edes myydä vaan jos voisin viedä malliks lasiliikkeeseen...
     
  7. ValluRaivo

    ValluRaivo Gearhead

    takalasi

    Sama lasi myös 65-66 furyissa, joskus oli 66:ia enemmänkin osina myynnissä. Jos löydät, niin itse tarvis B-pilarin paneelit.

    Oma Fury on taasen leimassa, ei tarvinut kuin alapallonivelen a' 200 e.
     
  8. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Re: takalasi

    Minkä näköinen se paneeli on niin voin kattella.
     
  9. make1610

    make1610 3rd gear

    68 fyryn takahelmapelli

    joo tarttis tohon omaan amerikan tuliaiseen (-68 2dht niillä isommilla takasivuikkunoilla) mm. vaihtaa takahelma pellit tänä talvena jos jollain olis tietoo mistä sais korjaus paloja olisin erittäin onnellinen :lol: ...... mutta jos ei löydy niin kai noi suorastakin tekee yrityksen ja erehdyksen kautta vai...... :poff:
     
  10. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Re: 68 fyryn takahelmapelli

    Se on sitten suorasta lootusta tehtävää hommaa. Nämä C-kopat on siitä kivoja että kaikki saa tehdä itse. Jos "helpolla" haluaa päästä niin eikun E / B / 67>up A-koppaa vääntämään. Ja lähes kaikki saat reprona.
     
  11. make1610

    make1610 3rd gear

    plymouth -68

    ei mitään uutta, toisena projektina -58 rysy windsor :poff:
     
  12. rokki383

    rokki383 Gearhead

    ebayssä on joku kanadan mies kaupannu takahelman+pyöränkaaren korjauspaloja kahta puolta, mutta ei ollu hirveen edulliset ja ei oo ylivoimaset tehdä itekkään ne palat jos mätä ei yllä yli puolen kyljen :rotfl:
    nosta sauma vaan tarpeeks ylös että saa vasarrettua kontin puolelta, ja jos et oo ama peltiseppä niin suosittelen jotain vetelyn esto lääkitystä ja malttia hitsuutöihin, on ikävä kylki oikoa jos rupeaa vetämään, mobitive myy jotain salvaa mikä imee lämmön ja estää vetelyn, kuulemma toimii
     
  13. make1610

    make1610 3rd gear

    fyry

    kiitti vinkeistä joo ei kovin ylös tartte onneks uusia helmaa ja kaari on melkein ehjä :eek: ..... tarttee tossa joulukuun alkupuolella ruveta hommiin kun saa noi muutamat pikkujoulut sairastettua :rotfl: kävin tossa hakeen dart-66:lta 10" (295/50 r15 renkailla) vanteet taakse niin saa nähdä minkä verran saa niitä sovittaessa laittaa rälläkkää ja hitsikonetta tulille ehkä joutuu ainakin vaihtaan kapeemmat kumit (275) että sais laihemmaks ne :poff:
     
  14. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Re: 68 fyryn takahelmapelli

    Kysy nyt ainakin tuo

    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=203123

    Varmista muuten onko "sivupokkaukset yms" samalla korkeudella.
    Tuo "rokki383" aikoinaan mulle informoi että pieniä eroja olisi.... Mutta varmaankin itse kertonee tarkemmin kun foorumilla pyörähtää...
     
  15. make1610

    make1610 3rd gear

    -68 fyry

    kiitti vinkistä heittelinkin jo kyssäriä :rotfl:
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    "Pieniä eroja". EI nyt varsinaiseti liity just tähän aiheeseen mut tuli vaan mieleen tarina ku 70-luvun alkupuolella mopartiimi sox & matin ajeli kiihrytyskisa pro stokissa dusterilla ja joku innokas fani oli maalannu oman samanlaisensa samoihin väreihin ja sai sen ajettua ton kilpa-auton viereen kuvaa varten. Tiimin huomatessa tilanten tuli helvetin vihasia ihmisiä huutamaan kaverin hevon vittuun autoinensa ja sassiin. Säätnöjen mukaan nimittäin auton piti olla koriltaan alkuperäinen ja vertailukohta ei olis välttämättä ollut kauheen mieleen... :rotfl:
    [​IMG]
     
  17. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    On se yhtä hel....tiä. Yleisöstä pelkkää riesaa. :rotfl: :rotfl:
     
  18. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  19. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Juuri laulatin korttia molemmat quarter panelit 66:een ja vasen 67:aan. Eikä muuta kuin odottelemaan.
     
  20. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Hyvä jos apuja, viitsitko laittaa tänne OD:lle palautetta millaista peltiä tuli?

    Jotta oliko riimaa vai sutta ja sekundaa... Toivotaan sitä ensimmäistä.
     

Kerro tästä muillekin!