Plymouth ovien tiivisteet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Teemu H, 9.3.2014.

  1. lemmy

    lemmy Gearhead

    Kiitos. Kyllä nämä Steelen tyypitkin varmaan samaan varaosanumerointiin myynnissään nojaavat. Tuuletusikkunat tietty vaikuttavat pituuteen paljonkin. Niitähän ei Furyssä ole. Takaovessa harjalista on mulla takaata hieman ylöspäin kaartuva ja kuukkelin kuvahaun perusteella menis Chryslerissa melko suoraan. Ajattelin että jos profiili täsmäis niin eipä sitä ole kumma taivuttaa koska rautarunko siinä on sisällä.
     
  2. Teemu H

    Teemu H 1st gear

    Olisiko kellään vastaavan ikäistä 4d HT moparia jonka luona voisi noita tiivisteitä käydä vertaamassa. Olen lähdössä heinäkuun alussa Nurmeksesta kohti Helsinkiä ja samalla tällainen onnistuisi.

    Lisäksi olen yrittänyt metsästää sivu ja takaikkunoiden väliin tulevia muovipaneleita. Hääreissulla sulhasen takki otti siihen kiinni ja paneli katkesi...prkl. Näitäkään en ole löytänyt joten esim 74 monacon paneelit näyttävät kuvissa hyvin samanlaisilta, mutta mittaamassa ja vertailemassa olisi hyvä päästä käymään.
     
  3. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Asiaa sivuten.
    Mikä ero on 1974 ja 1976 Dodge Monacon 4D takaovissa?
    Steele Rubberilta löytyy 1976 takaoven tiivisteet, muttei 1974:een.
    Luulis että 76: n tiivisteet kävisi, vai?
     
  4. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    76 Monaco on B-body. Silloin C-bodyksi jäi vain Royal Monaco.
     

Kerro tästä muillekin!