Plymouth Valiant V-200 -62

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Anonymous, 11.7.2005.

  1. MJF

    MJF Double Gearhead

    Kelepaako käytetty? :eek: Justiin tuossa Coronet-65:sen kanssa ihmeteltiin mistä niitä on oikeen kertynyt noin pirusti :lol: Uusiahan saa vaikka Us-Partsista.
     
  2. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Kelepaa jos se pellaa, pellaa se tuokin mutta oireet viittaa vahvasti jossain vaiheessa matkan äkilliseen keskeytymiseen :D
     
  3. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Pitäs lähtä kahteleen paikkausmaalia jos ensi viikolla hieman kukkasia rapsuttelisi :eek: Ei mahoton paljon ole mutta haittaa kuitenkin jo silmää, kesää odotellessa 8)
    [​IMG]
     
  4. leksa

    leksa Gearhead

    Vanha viesti mut puutunpa asiaan silti.
    Yleisin tuota kuvausta vastaava vika moottorin sylinteriluvusta huolimatta kuitenkin samoilla vuosikymmenillä on... sytytyksen ajoitus liian aikaisella, koska alipaineletun kautta kaasarilta jakajalle menevä letu lisää ajoitusta aikaisemmalle kun osakaasualue kaasarissa on auki.

    Korjaus: hieman rikkaampi tyhjäkäyntiseos jolloin se riittää osakäyntialueelle paremmin ja kaasua ei tarvitse pienellä nopeudella painaa niin että kaasarin läppä on niiden reikien välissä. (kurkun reikien) ja sitten pari astetta perusennakkoa pienemmälle (letku irroitettuna varmuuden vuoksi, jos kaasuläppä on liian auki niin vetää ennakkoa itsekseen)

    kolmas: korkeampioktaaninen löpö syttyy "pehmeämmin" siis jos vika esiintyy kuumalla koneella mutta ei puolilämpimällä.
     
  5. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  6. kinde

    kinde Gearhead

    Hauska tää googlen käännös::

    Haluatko näkyä bilträff eläimiä! Harvinaiset Valle myynnissä! Seisoi navetan välillä 1975-2001 ja sen jälkeen lähetetty vanki koodia.
    Auto on ollut noin 12 000 kilometriä, ja on vähän illallinen kolme-PET käsivalintainen vaihteisto. Rummut ympärillä. Pieni ruoste jää korjata. Maalattu kuvia kuin "vanha Nascar-tyyliin". Aina pilkata ketään tai hioa ja maali.
    Obes ja suljettua, mutta pitäisi olla mitään ongelmia sen jälkeen, kun jarru uudistamista.
    Tee tarjous, myynti ajan puutteen vuoksi niin en ole viisas raha on vasemmalla minulla on aikaa.

    Bertil ei ollu hintaa laittanu ja matkaa mahtaa olla Tukholmaan.? :eek:
     
  7. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Luulisi käännösohjelman osaavan edes mil:it kääntää kilometreiksi

    1 mil = 10 km

     
  8. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    EI tosiaan ollu hintaa :eek: Maski näyttää kuvissa paremmalta kuin omani :p

    Joku haalaa suomeen? Maski mulle kiitos :wink:
     
  9. kinde

    kinde Gearhead

    Jag är bjuden 23 000 kr hittills! Blir väl runt 2200 euro...

    ))Mvh Bertil



    Sellaista kuului kun kyselin.
     
  10. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    2200 €uro..

    hmm.. Kallista vaiko ei? :eek:
     
  11. kinde

    kinde Gearhead

    No eihän se toki kallis ole. Mutta itse en nuita tuontijuttuja hallitse vaikka ruottalaiset vielä on tähän asti mua ymmärtäneetkin jotenkin.
    Nekin pysähtyy ja alkaa kuuntelemaan kun sanoo taikasanan: PE.....LE. :rotfl:

    Tuo olis kyllä ihan sopiva mun tarkootukseen. :wink:
     
  12. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Tuo Ruotsista tuominen on kyllä aika simppeliä. Pari autoa ja asuntovaunun olen hakenut. Ainoat mitkä pitää huomioida, että rekisteri otteesta pitää saada molemmat osat ja kilvet pitää lähettää Suomesta takaisin omistajalle jos tuo auton ajamalla.
     
  13. gremlin

    gremlin Gearhead

    Se simppeliys loppuukin siihenkohtaan kun pyydat ukolta sita rek.otetta.
    Siella kun normaalisti myydessa ote jaa myyjalle ja se postittaa sen Vagverketille jolla se saa oman vakuutuksensa poikki.
    Harvoin ne luottaa finnjaaveliin niin paljon etta antaa molemmat paperit mukaan.
    Olikos ne otteet nykyaan sininen ja keltainen? Toisella tehdaan omistajan muutos jo toisella ''avstellataan''. Vastaava kuin meidan tieliikenne poisto.

    Ajoneuvon pitais poistua automaattisesti rekisterista ruotsissa kun se rekisteroidaan suomeen, mutta jos ei sita rekisteroidakkaan heti niin sillonhan se jaa sen svantten nimiin jos se on antanut sen myyntilapun ostajan mukaan.

    Meillapain on kylla riittanyt etta saat vaan sen toisen lapun, jostain kumman syysta Turun ja Porin tulleissa ollaan ymmarretty ettei svenssonit halua/voi antaa sita toista klappua.
     
  14. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Pistetäänpä toinenkin, Valiant 2d Sedan -projekti:
    28500,-
     
  15. kinde

    kinde Gearhead

    Niinpä , miksei ole Suomessa. :mad:
    Minusta ei ole hakijaksi. :oops:
     
  16. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    ota traileri mukaan niin mä voin lähteä solkkaa tukholmaa, jos ne ei mun murretta ymmärrä niin sit heilutellaan käsiä :rotfl:

    joko mennään?
     
  17. kinde

    kinde Gearhead

    Näillä pakkasilla tai talvella ensinnäkään en kyllä lähde. Talvella paistetaan makkaraa takan edessä... :rotfl:

    Mutta jospa sitten kesällä saan seuraa. :D
     
  18. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Jag tror att vi alla måste gå. Ska vi ta en bus och sedan gå alla! Du Kinde måste köra och vi andra gör det bäst som vi kan... dricker ÖL. :D
     
  19. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Kanske kommer jag också
     
  20. kinde

    kinde Gearhead

    Jaha

    Hej alla komppis , vi ses i sommar hur går det.

    God Jul. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!