pölykapseli tunnistus apua?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja wizkid, 28.7.2011.

  1. wizkid

    wizkid Gearhead

  2. 383

    383 Gearhead

  3. wizkid

    wizkid Gearhead

    kiitti
     
  4. v1ltt1

    v1ltt1 1st gear

    tätä nyt ei tarttee tunnistaa, mut hankin ton nyy jorkkerin jokuaika sit enkä millää saa selville et miten tällänet pölykapselit irtoaa? :D http://s1074.photobucket.com/albums/w41 ... 34d88c.jpg
    oon kokeillu vaa nykiä ni se ei ainakaa tyuota tulosta, edelliset oli sellaset missä oli ruuvi keskellä piilossa, mut tossa ei sellastakaan tunnu olevan :S
     
  5. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    et oo edelliseltä omistajalta kyselly ?
     
  6. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Näyttää aika lailla saman näköisiltä, kun mun -64 Imperialissa. Mulla ainakin on sellaiset todella vahvat ja tiukat kolmionmalliset väkäset pitkin kapselin sivua pitämässä sen kiinni vanteessa. Ne väkäset saattaa nähdä juuri ton reunapokkauksen takana, hieman pokkausta sisempänä. Ei todellakaaan käsin kapseleita irrottaessa tapahdu muuta kuin auton heilumista :rotfl: Itse olen mahdollisimman isolla meisselillä, pienellä purkuraudalla tms. varovasti ton reunapokkauksen takaa pätkä kerrallaan työkalua vinottain vääntämällä kapselia kammennut vähän kerrallaan ulospäin. Yleensä kun noin 20-30 cm on sitä reunaa nostanut, niin pomppaa auki.
     
  7. Amazon70

    Amazon70 3rd gear

  8. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Olisko jonkun tuoreemman Ford LTD:n Galaxien, Crown Victorian pöläri. Ainakin tuo kruunu muistuttaa Fordin kruunua.
     

Kerro tästä muillekin!