Poikonen

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja ktamma, 27.1.2021.

1. ktamma

ktamma 1st gear

Tuolla myynti forumilla myi yks aki poikonen autoja vähän väliä. Sanfransiscosta ja lähialueilta. Kaveri kauppaa autoja ja väittää että auto saadaan suomeen noin 1,5-2kk. Voin kertoa että ei saa!!! Mulla kesti 1,5kk ennenkuin sain kaveriin yhteyden sen jälkeen kun rahat oli autosta siirretty sen tilille. Auton matka suomeen kesti noin 9kk. No auton kyllä sain ja olikin aika lailla sellainen kuin pitikin mutta noi aikataulut ja yhteyden pito vaikeudet kaveriin polttaa päreet. Joten älkää sekaantuko kyseiseen kaverin autoihin jos ei ole aikaa odotella kärsivällisesti vuotta autoa.

2. hookoo64

hookoo64 1st gear

Moikka
    Minä ostin Poikosen Akilta 23.11-2020 Auton ja maksoin sen 30.11-2020
    auto lähti samantien satamaa Muurin Jukan kuljetettavaksi.,satamasta kuljetusfirma
    laittoi kuvan että auto on menossa kontitukseen saman tien.Kontti lahti suomeen n 2 viikkoa ennen joulua ,Jukka Muuri soitti mulle noin viikko sitten että auto on Helmikuun ekoina päivinä laitoi laskun ja maksoin pois.Minun mielestä ei voi paljon nopeammin kuin nyt.
    On minulla joskus kestänyt kuljetus kauan n.6kk (hyvää kannatta odottaa)
    Pitää muistaa et on se hyvä että on joku joka lähettää ja käy katsoo auton ja hoitaa se Suomeen .
    Mulle on tullut monta autoa Aki Poikoselta,nyt tulee Dodge Coronet 2d h/t 1957
    T.Hannu Kaasinen/ saa soittaa mulle 0400-494277 jos ei uskalla tilata Akilta

esmi tykkää tästä.
  3. jakulepi

jakulepi Gearhead

Kerro tästä muillekin!