Poliisi Moparit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Mr.Speed, 24.2.2004.

  1. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Entäs Dart/Valiant commandot? Joissa siis musta takalauta. Onko säilynyt?
     
  2. Puuhis

    Puuhis Gearhead

    Tais toi satikka olla sittemmin mun omistuksessa, muistelisin et kerroit joskus tota juttua... luulisin et on kyse kyseisestä autosta??? tässä kuvaan linkki http://irc-galleria.net/view.php?nick=p ... d=13561844
     
  3. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    Re: Uutta tietoa vanhassa asiassa.

    Mulla oli aikoinaan -64 belvedere,ent,poliisi auto.Koneena oli 273-v8,lodjuna 3-lovinen manuaali.Väriltään auto oli tumman sininen.Kottero oli äärettömän mätä,meni teurastukseen. :oops:
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei kai valiant commandoissa ollut mustaa takalautaa vakiona, liekö darteissakaan? Pari commando vallua oon nähnyt, kumpikin muistaakseni '66 mallisia ja entisiä ralliautoja. Toinen oli aikoinaan Gestrinin Pellellä, jonka muistokiertopalkintoa FHRA:n vuosikokouksissa ansioituneille jaetaan, ja toista käytiin kerran tammistossa ostelemassa. Tu Pellen auto oli kuulemma tekniikaltaan vielä rallikuosissa ja siihen aikaan nopea. Tota Tammiston laitetta oli pikkasen rakennettu, etu ja takapuskurit oli korvattu hiekkapelleillä ja konepellillä oli swingerin scoopit, penkit oli viahtunut Volvon nahkapenkkeihin ja väri oli tumma metallihohtosininen mustalla rupulimassakatolla. Pyynti oli muistaakseni kuus tonnia, mutta jäi ostamatta. Commando ja nelilovimanuaali olivat edelleen keulilla.
     
  5. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  6. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Joskus näin sellaisen valsun kuvan jossa oli sellainen musta takalauta aika uutena. Muistiko reistailee, mutta se oli Commando, omatekoinen vissiin. Liekö ollut jäärata-auto?
     
  7. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Onko TM-25 vielä elossa? Siis se Aspen.
     
  8. hla

    hla Gearhead

    Tossa edellisellä sivulla se jo mainittiin, mutta koska linkki ei enää toimi, niin selvennetään hieman: TM-25 lahjoitettiin Mobilian kokoelmiin ja on nähtävissä Kangasalalla.
     
  9. LilRedTruck

    LilRedTruck 1st gear

    Tais toi satikka olla sittemmin mun omistuksessa, muistelisin et kerroit joskus tota juttua... luulisin et on kyse kyseisestä autosta??? tässä kuvaan linkki http://irc-galleria.net/view.php?nick=p ... d=13561844

    Joo, sama peli on. Missähän mahtaa nykyisin olla??
     
  10. Puuhis

    Puuhis Gearhead


    Lahden seudulle meni ainakin silloin kun myin sen!
     
  11. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    entä tuo mun vanha -74 satellitefarkku? missähän se ois..
    NL-401 muistaakseni.
    joka siis ei ehkä kaiketikaan ollutkaan ex ambulanssi(?) koska ei ollut jatkettua mallia. jossain vanhassa nihilistissä pitäisi huhujen mukaan olla kuvakin tuosta kyseisestä yksilöstä, ambulanssina. mutta huhu on huhu..
    itse en ole löytänyt.

    hämeenlinna herätys!!?
    viimeksi ollut sillä suunnalla, ehkä 2-3v sitten..
     
  12. mavi

    mavi Gearhead

    Minulla on ollut vuodesta 1972 Dodge Dart 270 4d Sedan vm.65. Auto on ollut Liikkuvan poliisin käytössä 08.10.70 asti rek.no.oli AAP-95. Nykyisin auto on museorekisterissä.olut 29.08.98 saakka ja täysin kunnossa.[/url]
     
  13. hiltula

    hiltula 1st gear

    eikös 60 luvulla joku toimittaja keränny rahaa poliisille jolla ostettiin toista sataa valiantia.muistelen.noita luulis olevan vielä jossain tallin nurkilla.
     
  14. V-100

    V-100 1st gear

    Tais olla Niilo Tarvajärvi. Mutta Valianteja oli kyllä huomattavasti vähemmän kuin toista sataa. Muistaakseni noita keräyspoliisiautoja oli vähän kaiken merkkisiä, Kuplasta Porscheen ja siltä väliltä...
     

Kerro tästä muillekin!