Poliisi tv; kuka ajeli limusinilla tampereella 1999?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mopeman, 5.5.2006.

?

Mikä auto turvakamerakuvassa olisi... (TÄTÄ AUTOA EI ENÄÄ ETSITÄ)

Äänestys suljettu 9.5.2006.
  1. 1962 Cadillac limousine

    0 ääntä
    0,0%
  2. 1963-64 Cadillac perusmalli

    0 ääntä
    0,0%
  3. 1963-64 Cadillac limousine

    0 ääntä
    0,0%
  4. 1959 Oldsmobile

    0 ääntä
    0,0%
  5. 1960 Mercury

    0 ääntä
    0,0%
  6. joku Lincoln

    0 ääntä
    0,0%
  1. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Mielestäni toi on Olds...tai voi se tosiaan olla FoMoCo:n tuotekin.
     
  2. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Venyttelemällä eri kuvakulmasta otettu kuva toisen kuvan päälle niin mittasuhteet menee väkisin pieleen. Kuten sanoin, varsinkin tuo oikea takakulma venyi pieleen kuvaa muokatessa. JOS toi on joku muu kuin Cadillac niin sitä on kyllä customoitu '63 käkkylän takapuskurilla...

    Takavalon muotoa ei kannata tuijottaa koska pimeällä otettu kuva auton päällä olevista valoista aiheuttaa sen, että kuvassa näkyy se valo, ei itse lamppu! Tämä varsinkin jos kuvan auto on juuri jarruttamassa!!!
     
  3. hla

    hla Gearhead

  4. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Tässä tietääkseni on 63 Caddy http://www.geocities.jp/cadillac1958_62 ... v_rear.jpg

    Verratkaa tuohon toiseen kuvaan, kattokaa vaikka esim. oikeapuolen takatolppaa/takalasin reunaa. Eikä tuo puskurikaan ole mun mielestä samanlainen. :eek:
    Edelleen oon sitä mieltä että siivet on liian pienet. Tuijottakaapa vaikka tos takaluukussa näkyvää heijastusta! Se ei mun mielestä "taitu" sillä tavalla että vois olettaa siinä olevan kovin suuria siipiä...

    Mut ihan sama, laitan kohta mailia tutulle poliisille ja kysyn josko se sais järkättyä parempia kuvia/videoo. Ja ku meen huomenna vasta klo:12.07 töihin, ni taidanpa koittaa kehdata soittaa tuonne vihjepuhelimeen ja vaatia sieltäkin parempia kuvia. Eikös se ole jo vihje jos tietää jonkun joka voi tietää jotain??
     
  5. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Vertaapa tähän. Kuva jota käytin...

    [​IMG]
     
  6. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Laakso: Mikä v*ttu siinä on nii vaikeeta?? :eek: Ainakin tuo takalasin/tolpan reuna EI TÄSMÄÄ!!!

    Sovitaan sitten vaikka että se on täsmälleen samanlainen 62 Chrysler New Yorker ku mikä sulla on!
     
  7. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    :eek: Anteeks kauhiasti! Mun mielestä aika selvä Cadillac, sun mielestä ei. Jos oikein muistan tämä on keskustelupalsta jolla voi esittää mielipiteitään. Enemmän toi näyttää kyllä sun Dartilta... :p

    Pääasia, että koko juttu joskus ratkeaa!
     
  8. Maria

    Maria 1st gear

    No jos joku pyytäisi siellä Sorilta tai jostain liikkuvaa kuvaa tai muiden turvakameroiden kuvaa, niin voisi auttaa asiaa.

    Niinkuin sanottu, että jos auton matkustajilla ei ole mitään osuutta tämän tyttären katoamiseen, niin he ilmottautuvat viimeistään ensi viikon aikana tai siis ottavat tutkijoihin yhteyttä.

    Jos ne on syyttömiä koko asiaan, niin tuskinpa miettivät kahta kertaa, että puhdistetaanko maine vai ei.
     
  9. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Ei mtn. Vissinkin kaikki jenkit näyttää samalta jos noin huonoista kuvista vertailee... Mutta siltikin se takatolppa häiritsee...

    Sitäpaitsi oikeesti toi on jatkettu, pullistettu, siivitetty, ja muutenkin kustomoitu Honda Civic. :) Kyllä mä tiedän ku mulla on Civiccikin. 8)

    Mutta oikeesti, eiköhän joku tuon auton tunnista välittömästi jos saadaan nettiin liikkuvaa kuvaa.
     
  10. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Kohtahan noita autolla liikkuneita on vaadittava ilmoittautumaan olipa rikoksen kanssa tekemistä tai ei - onhan tämä autontunnistusongelma selvitettävä!!

    Maria K:n kanssa samoilla linjoilla että varmastikin autolla liikkuneet itse oman kiesinsä heikommastakin kuvasta tunnistavat ja ilmoittautuvat - ties vaikka olisivat jo olleetkin poliisiin yhteydessä. Toivon mukaan seuraavassa Poliisi-TV:ssä asiaan tulee jo lisätietoa ja kenties tuo _Cadillac_ (sori..) saadaan rajattua pois epäiltyjen joukosta.

    EDIT: Kappas vaan, sehän olikin viimeinen Poliisi-TV:n lähetys eli ohjelma "jäi tauolle" :-? Mistäs tähän asiaan nyt saadaan selvyys? Nyt esitettiin epäily auton osuudesta asiaan, mikä media sitten kertoo oliko autolla osuutta vai ei, miten epäily oikaistaan jos se oli aiheeton? Hmph...
     
  11. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Kai joku tämän keskustelun on poliisille linkannut? Toivon että joku poliisi ilmaantuu joukkoomme, vaikkapa sivuston ylläpitäjien kautta ja kiittää osoittamastame aktiivisuudesta. Kerrankin.
     
  12. nakke

    nakke 3rd gear

    Huh! Oli ihan pakko herätä tarkistamaan sillä muistin omistaneeni suurin piirtein kyseisenä ajankohtana sinisen ´64 Fleetwood Sixty Specialin, jonka myin Nokialle. Auto katosi sen jälkeen jäljettömiin ja oli ainakin vielä puolentoista vuoden kuluttua kaupan jälkeen mun nimissäni, koska verottaja yritti karhuta multa käyttömaksuja. Tuntui kovin omituiselta, ettei ostaja ollut laittanut kääkkää omiin nimiinsä, sillä auto oli melkein museokuntoinen eikä todellakaan mikään projekti. En ole kyseiseen autoon törmännyt tähänkään päivään mennessä, vaikka autotapahtumia on vuosien mittaan tullut kierreltyä oikein urakalla.

    Nyt varmaan jo jännittää muitakin, mutta oli äsken melkoinen helpotus todeta vanhasta luovarista, että olinkin myynyt auton vasta vuotta myöhemmin eli syksyllä 2000. Noh, kai ne kissalan pojat muhun ottaa seuraavaks yhteyttä. :) Ei vaan, eihän toi kuvan auto voi mitenkään olla ´64 Fleetwood. Eiköskään?
     
  13. nakke

    nakke 3rd gear

    Toi takalasi näyttää väkisinkin ainakin mun silmääni panoraamalasilta, joten silloin se ei voi olla ainakaan Cadillac. Saattaahan toi kuva toki vääristää.
     
  14. nakke

    nakke 3rd gear

    Juutuin oikeen pällistelemään tota kuvaa. C-pilari näyttää normisedaniin suhteettoman pitkältä, kun vertaa sitä muun auton mittasuhteisiin olettaen että takaoven ikkunasta kurkkii joku, joka tuulettaa samalla kyynärpäätään. Voisko se olla jotain tällaista?

    http://oldcarandtruckpictures.com/Cadil ... sine_f.jpg

    Nyt on kyl pakko mennä nukkumaan ennen ko muija saa raivarin.
     
  15. Cuda

    Cuda 1st gear

    Tosta valvontakameran kuvastahan ei käy kuin yksi asia TODELLA selvästi ilmi. Ja se on auton takapuskurin ja takuluukun välinen takamaski/koristepaneeli. Ja siinä näkyy niin SAATANAN hyvin tuo VAIN 63-64 Cadillaceille tyypillinen takapaneeli keskiripa/paksukorkea-lista. Joten lopettakaa jo puusilmät kaikkien maailman muiden merkkien ja mallien tarjoominen ton kamerakuvan autoks.








    ..rupes vaan vituttaan ku aivan päivänselvää 63-64 Cadillac takapaneelia tarjotaan vaikka miksi muuksi tahansa. Kun kuvasta ei täysin tunnistettavasti näe muuta kun sen paneelin rekkarikilvestä oikealle jatkuvan osan. Ja sit toi c-pilarin profiili on niin pyöreämuotoinen verrattuna 63-64 normi kädin vastaaviin, ettei se VOI olla paljon kulmikkaampi-pilarisen tavan caddyn, vaan sen on PAKKO, aivan pakko, olla limo. Ei millään pahalla mut oli pakko päästää höyryjä ku tommoseen selvään asiaan tarjotaan aivan hulluja vaihtoehtoja auton merkiksi ja vuosimalliksi. Kiitos ja anteeksi - älköön nyt kumminkaan kukaan pahastuko paatoksestani.
     
  16. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Kieltämättä toi 60 special kävi mielessä..

    Tossa 64 mallinen http://oldcarandtruckpictures.com/Cadil ... op_r3q.jpg
     
  17. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Musta 63-64 Cad Limo bumerangiantennilla, kysyttävää?
     
  18. ElvisNYB-77

    ElvisNYB-77 1st gear

    jonkun suurin piirtein tämän ikäisen mustan käkkylälimon olin näkevinäni Turun Puutorin Hesen vieressä parkkeerattuna pari viikkoa sitten, en kerennyt katsoa kunnolla mutta olihan siinä siivet
     
  19. hot rod

    hot rod 1st gear

    Mikähän mokkula on takapuskurin vasemmalla puolella?Roikkuuko takaluukun kannen välistä jotakin?Entäs vasemman takatolpan valopiste.Olisko heijastuma landau-raudasta?
    Aika mysteeri homma. :eek:
     
  20. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Hyvä, että joku muu on samaa mieltä :) Itse en tuosta limoudesta menis varmaksi sanomaan, enkä myöskään mustasta väristä tai bumerangista... :wink:
     

Kerro tästä muillekin!