Polkuautojen Suomen kartoitus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja TiGGer, 16.1.2006.

  1. OdeLa

    OdeLa 1st gear

    Löytyisikö täältä pika-apua?
    Nyt tarvitsisi tietää Mossen tai vastaavan polkuauton ulkomitat, leveys ja pituus.

    (Itse en enää haluaisi lähteä erikseen ajelemaan ja mittaamaan, kun olen jo koko päivän tuossa 18 asteen pakkasessa taistellut jäätyneiden riippulukkojen kanssa.)
    Kiitos jo etukäteen!
     
  2. Jusmo

    Jusmo Gearhead

    Mossen pituus puskurista puskuriin 115,5cm ja leveimmästä kohdasta leveys 51cm.
     
  3. OdeLa

    OdeLa 1st gear

    Jusmo, jäätyneet luuni kiittävät :D
     
  4. Jusmo

    Jusmo Gearhead

    Ole hyvä vaan :D Joskus jotain hyötyä että noita polkuautoprojekteja seisoo huoneen nurkassa :)
     
  5. OdeLa

    OdeLa 1st gear

    Jos olisin joutunut muistin perusteella heittämään tiedon sitä kaivanneelle puusepälle, niin varmaan olisin sanonut 70 x 100.
    Mulla oli vuositolkulla polkuauto olohuoneen nurkassa moottoripyöräkypärän telineenä, mutta enhän mä sitä koskaan mitannut.
    Sitä vois harkita, että ottaisi jonkun peltisen tuohon projektiksi, mutta kun nyt on taas tullut noita putkiradioita ja hattulaukkuja haalittua.
     
  6. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Jusmoskosmokset ja muut! Myykääpä mulle yhet Mossen ajovalojen linssit!
     
  7. Jusmo

    Jusmo Gearhead

    Katon huomenna tallilla käydessä oliko siellä ylimääräset valot vai muistanko ihan väärin.
     
  8. Banaani

    Banaani 2nd gear

    Onkos kellään tietoa onko tälle vuodelle tapahtumia missä olisi noita pikkumiesten polkuautojen kokoontumisia?
     
  9. Banaani

    Banaani 2nd gear

    Meillä alkaa lasten mosse projektit pikkuhiljaa valmistumaan ja 2-3kpl mosse aihioita jää ylimääräiseksi. Jos jollain kiinnostusta projekteille niin voin tänne laittaa kuvia tulemaan:)
     
  10. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Täällä olisi mosse ja stdepaakkeri projektit jouten jos jatain kiinnostaisi. Mossen kori "kolaraoitu" studen kori hyvä. Molemmissa osa puutteita. Itse en vaan kerennyt rakentamaan omille lapsille :oops: 15 vuodessa.
    Kuvia saa kun pyytää numerosta o5o-65264 ja kaikki numerot oli siinä.
     
  11. kj

    kj 2nd gear

    Älä hyvä mies niitä pois myy vaan laita kuntoon sillä jonain päivänä susta tulee vaari... ;)
     
  12. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    kevät jo kolkuttelee ovella, joten kohta starttaa pojalle polkuautoprojekti Austin J40. Kesäksi pitäisi saada valmiiksi 1-vuostissynttäreille.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. Banaani

    Banaani 2nd gear

    Komee Austin. Aikas hyvä kuntoinenkin vielä... Tosta se harrastus lähtee pienestäpitäen:)
     
  14. kapa

    kapa 3rd gear

    ^ mäkin haluaisin löytää pojalle tommosen austinin :-?
    saa tarjota :wink:
     
  15. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    ^kiitokset. Tuo austin tosiaan hyvässä kunnossa... muutama osapuute (etulyhdyt, käsijarrun hihna, töötön ja valojen kytkin, jne) mutta eiköhän toi kuntoon saada.
     
  16. Banaani

    Banaani 2nd gear

    Laita keulakuva Austinista että näkee vähän minkälaiset valot tohon kuuluisi niin tiedän kans pitää silmat auki jos vastaavia tulee vastaan:)
     
  17. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    ^ei ole kuvaa tähän hätään tuosta keulasta mutta otan jossain vaiheessa. Ajattelin tosin tilata tuolta UK:sta noi puuttuvat varaosat, kun niitä kuitenkin aika harvoin tarjolla. Ohessa linkki, josta saa tilattua varaosia ja jossa kuvia ja historiaa J40:stä...

    http://www.j40.co.uk/index.html
     
  18. v80

    v80 Gearhead

  19. Banaani

    Banaani 2nd gear

  20. Banaani

    Banaani 2nd gear

    Tossa olisi nettivaraosa.com ID: 1785987 jos joku sattuu olemaan polkuauto projektien tarpeessa.
     

Kerro tästä muillekin!