Pontiac catalina -60 startti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Kuuttiss, 10.6.2016.

  1. Kuuttiss

    Kuuttiss 1st gear

    Terve. onko kellään tietoa tälläisestä startista? mistä autosta löytyisi vastaavanlainen? tämä on pontiac catalina 1960 389cid 6.4l. Eli tämä on siis kuskin puolelta mutta useimmat tarjotut/kuvissa olevat startit ovat repsikan puolelta?


    [​IMG]
     
    Muokattu: 10.6.2016
  2. matti163

    matti163 Gearhead

    Löytykö starttia? Ite oo hakenu -60 bonnevilleen starttia. Ei tunnu löytyvän.
     
  3. Hai

    Hai Double Gearhead

    Rockautossa näkyy olevan 70,60€ + rahti 52,86€ + sitten vielä tulli ja alvi.
    Näkyy olevan saatavilla.
     
  4. matti163

    matti163 Gearhead

    Löytypä sittenkin. Rockautossa 123.46€ posteineen+ tullit ja verot, ei paha. Mielestäni kun viime kesänä etsin niin tuoltakin katselin ja en silloin löytäny.
     
  5. pörre

    pörre Gearhead

    Rock auton numero kääntyi Tampereen Startaxilla tuotenumeroksi 5200-8925 (vertailunumero 1107273)ja löytyy niiltä varastosta? onkohan oikeanalainen? Startaxin tuotetta saa mun duunipaikan kautta ( Osaset Kankaanpää) tai sitte ihan esim. South west trade
     
  6. matti163

    matti163 Gearhead

    Viime kesänä kun kyselin useammasta paikasta suomesta, muistaakseni South west trade myös tuli kyseltyä, Niin ei silloin löytyny. Toistaseksi toimii vain varalle vois hommata. Mitä teillä maksaa jos on oikea. Laita vaikka yv.tä jos et tänne viitsi laittaa.
     
  7. Holley

    Holley Gearhead

    Moi! En mä tiedä mistään, mistä saa 1960 Pontiac Catalinan startteja, mutta kerronpa vaan, että nähtyäni taas tänään sellaisen 2d ht:n viininpunaisen just' passeleilla 5-puolavanteilla Ylöjärvellä vesisateessa vakuutin itselleni, että vielä joskus ostan sellaisen!! V8 5/82 lähtien, jonka sain 9-vuotis-synttärilahjaksi, olen tykännyt 1960 Pontiacista. Jatkakaa te starttikeskustelua, sori häiriö..
     
  8. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Mä kysyin muutama vuos sitten Varaosamaalimmasta (tre) tarttia omaan rysleriin, ei ollut hyllyssä ja kun kiire oli niin maksoin sen sinne ja hain tartin ite mainitusta Startaxista, kuittia vastaan.
     

Kerro tästä muillekin!