Pontiac Firebird 2gen konepeltien erot?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Buick55, 6.10.2015.

  1. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Kyse ulkomitoista,sopivuuksista eri vuosimalleihin.
    Hommasin taannoin paremman pellin ja olin siinä luulossa että nuo käy aina kunhan on 2gen?
    En ole paikoilleen sitä vielä kokeillut,koska tuo Ponu rojekti ei ole vielä ihan ajankohtainen ja pelti vielä on liiterissä"hyvässä"jemmassa.
    Huomasin hiljan että tuossa "uudemmassa" onkin etureunassa erilaisia muotoja kuin -77 korisessa johon peltiä olin hommannut.
    Tuo saattaa olla-71 vuotisesta jota nyt ihmettelen?
    Laitan kuvan jossain vaiheessa kun saan pellin paremmin hollille.
    Osaako joku nyt lonkalta heittää kuitenkin jotain noista sopivuuksista,vai kuvittelenko vain että on erilainen?
     
  2. PauliR

    PauliR 3rd gear

  3. Buick55

    Buick55 Gearhead

  4. cellu

    cellu Gearhead

    vaihetaanko peltejä, mulla olis -79 trans-am pelti jouten
     
  5. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Sehän vain passaa,kuinkas järjestyis kuljetus/vaihto kun ei ainakaan itsellä ole ajoja noin "ylös" :D ?

    Voidaan jatkaa YV:llä vaikka asian tiimoilta.
     

Kerro tästä muillekin!