Pontiac Grand Prix 1964

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Gp64, 19.11.2007.

1. heikkisj

heikkisj Gearhead

Halpa moottoriton 1964 Grand Prix -projekti, Kalixissa eli lähellä Suomen rajaa:
    MYYTY!

2. heikkisj

heikkisj Gearhead

3. Gp64

Gp64 3rd gear

Ruotsissa tuntuu olevan noita -64 farmareita aika paljon.

4. Gp64

Gp64 3rd gear

Tänään bongasin Korsossa -64 Catalinan.

5. sbf

sbf Gearhead

Onkos kukaan nähny faijan vanhaa 64 4dht bonnee?Musta ja mustilla kilvillä eli suomiauto pyörinyt ainakin lahti uusimaa välillä.Pikanttina yksityiskohtana olen kyseisen auton statistina huomannu suomalaisessa leffassa nimeltä blondes have more fun.(k18) :) Kirveelläkään muista reknumbaa.

6. rbask

rbask Gearhead

bonne cab -64 proj

olisko joku vihje mistä vois löytää varaosa -64?? koko auto tai osia..

laita mulle: ralf.bask[at]metsakeskus(piste)fi

7. piippis

piippis 1st gear

8. BUICK 52

BUICK 52 1st gear

Mulle on tulossa usasta -64 4dht Bonneville 421...
    paalupaikka.com online kuvagalleriassa parit kuvat

9. Deluxe

Deluxe Gearhead

Jos joku on luopumassa -63/-64 GP:sta, niin olen kiinnostunut.

040-4869169

10. Deluxe

Deluxe Gearhead

-64 museorekisteröity GP löytyi Vaasasta. Jos jollakulla olis ylimääräisenä owners manual, workshop manual yms niin ilmoitelkaa.

11. hara64

hara64 1st gear

kuus nelkkuun ei varsinaista korjaamo kirjaa ole, on vain "lisäsivut" jotka täydentää kuuskolmosen kirjaa eli joudut hommaa yht. 4 kirjaa :lol:

12. human62

human62 1st gear

Kesäkuussa saapuu -64 Cata ystävättärelleni...

13. Gp64

Gp64 3rd gear

Milläs koneella toi Catalina on mikä tulee kesäkuussa?

14. hara64

hara64 1st gear

jos lie orggis koneella niin taitaa olla 389 joko 235hp,267hp tai 283hp.

15. houru

houru Gearhead

joo se cata tulee mulle.389 koneella ja loota rotohydramatic slim jim model10 (mikä vähän hirvittää :rotfl: )

16. hara64

hara64 1st gear

miksi??
    hyvä loota,nelilovinen ja hyvällä vaihdekaaviolla.
    mä tykkäsin omastani :D

17. houru

houru Gearhead

^täh? 4-lovinen? oon ollu käsityksessä että lodju on 3-lovinen.lähetin human62:lle kuvat eri öljypohjista,kun halusin tietää mikä loota siinä on.ja kuvien mukaan siinä olis toi edellä mainittu slim jim.mut se on 3-lovinen.ja kuulemma heittää heti kolmosen pesään,jos ei käytä manuaalisesti.

siks hirvittää,että tollasseen vaan muutaman vuoden tuotannosa olleen lootan osat maksaa varmaan maltaita :eek:

18. human62

human62 1st gear

Mä mitää tiedä mut ajossa siit löytyi vain 3 eteen ja pakki...koska mitään /yhtään luistoa (millään vaihteella) ole on siellä ilmeisesti koko ajan päällä "ylivaihde-asento" ja se taas tarkoittaa että "loikkari" on päällä koko ajan....jotain siin on vikaa..

Loikkari eli ts. jotkut sanovat että viimeinen vaihde lukittuu ja luistoa ei silloin olisi voi tehdä sen myös alemmilla vaihteilla... lodjusta on pettänyt jotain vaikkakin ajettavissa "manuaalisesti".
    Säädöt eivät juurikaan auttaneet.
    Ponu asiantuntijat: jos tietoa vastaavista voi tänne laittaa linkkejä osa ym.paikoista .

19. hara64

hara64 1st gear

larger Model 10, which weighed 154 lb (70 kg) and had ratios of 2.93, 1.56, and 1.00. The stator provided a maximum torque multiplication of 1.2:1.

no niinpä onkin kolme lovinen :eek:

Pontiac used the Roto Hydramatic from 1961-1964 on its shorter-wheelbase full-sized cars including the Catalina, Ventura and Grand Prix, but continued with the older four-speed Super Hydramatic design in the longer-wheelbase Star Chief and Bonneville models.

mulla oli bonneville ja siinä oli toi nelilovinen loota,tuplaturbiini laatikko. 8)

http://64oldstrans.bravepages.com/Hydra ... 64Hydr.htm

olisko tosta apuja?

mites, onkos kickdown kytkettynä ja toimii?

20. human62

human62 1st gear

Mite onks tää luistamattomuus näissä yleistä?

Kerro tästä muillekin!