Pontiac Grand Prix LE -94

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ninamaarit, 10.4.2007.

  1. ninamaarit

    ninamaarit 3rd gear

    Onko kellään kokemuksia otsikon autosta? Heikot kohdat? Kiitokset etukäteen... :)
     
  2. timodahlg

    timodahlg 1st gear

    Ostitko ko. auton tai jonkin muun jenkin? Kuulisin mielelläni nyt sinun kokemuksia. Itselläni on ollut grand prix le, vm. 88, 2-ovinen vuodesta 2003 ja olen ollut tyytyväinen muutamin poikkeuksin. Aion pysyä merkissä edelleenkin. Ongelmia on ollut vain takajarru-poljettava seisontajarru -yhdistelmässä sekä jarrusylintereissä. Em. mainitut viat olisi todennäköisesti vältetty ennakoivalla puhdistuksella ja herkistelyllä. Lisäksi ilmastointini on hiukan tehoton tosi kuumalla ilmalla; normaalikuumalla toimii hyvin. Ovien avainpesät tahtovat jäätyä talvisin ja ovat ovat jo melko väljät. Jotkut sähköiset katkaisijat ovat olleet myös hiukan ongelma.

    Erityistä plussaa on mahtavan vakaa ja täydellisen äänetön ajo. Tilavuus sekä sisällä että tavaratilassa (kyllä kuminauhahattuhyllytavaratila-autot kalpenevat). Vaihteisto pelaa loistavasti. Ohjaus ja jarrujen toiminta on ollut hyvää ja en ole kaivannut ABS:ää mitenkään (siitä kuulemma voi tulla kallis korjauskohde). Etuvetoisena ja kitkarenkailla talviajo on ollut kuin kesäajoa (huvittuneena olen kuunnellut, kun nastapellet raapivat sohjoista katua ja minä lähden helposti ja äänettömästi liikkeelle).

    Kirjoittele kokemuksistasi Grand Prixistä :D
     

Kerro tästä muillekin!