Pontiac kampiakseleista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja GARAGE_INC, 13.3.2012.

  1. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Osaisiko joku sanoa, Mikä ero on kampiakseleilla, jos kone on 389 cid pontiac, ja vuosimallit akseleilla '63 ja '70 (OK TÄÄ UUDEMPI ON 400cid koneen) ? Muuta kuin se turbiinin pilotin reikä erilainen. Vaatii erilaiset dampperit?

    olis tarkoitus naittaa '65 veivit mäntineen '70 kampuraan. Mutta dampperi (kuten muukin kone) on '63.
     
  2. ´71 formula

    ´71 formula Gearhead

    No, se ero, että -70 ei enää tehty 389 konetta. -70 akseli on varmaankin 350 tai 400:n akseli, joissa ei oo merkittävää eroa 389 akseliin (joka kylläkin on takoakseli)
     
  3. BUICK 52

    BUICK 52 1st gear

    Mulla on -64 Bonnevillessä -63 389 lohkoon asennettu stoker kit jonka saa suoraan tilata hyllystä hinta oli jotain 1800$. Valukansiin on asennettu isommat venttiilit ja rullakeinut.Hyvin pelaa ja kulkee.
     
  4. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Varmasti , ei tuo lohko tässä se ongelma olekkaan.
     
  5. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Millä askilla ja miten toteutit?
     

Kerro tästä muillekin!