Pontiac piilofarkun takapenkki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja riviera56, 3.4.2017.

  1. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Avatkaas vähän. Jos aion rekata piilofarkkuni henkilöautoksi pitäisi minun löytää takapenkki. Mutta onko -84 parisiennessa jotenkin erikoinen se penkin rakenne? Mistä löytäisin sopivan penkin? Vai pitääkö suunnata etsinnät muualle? Swedut, jenkit?
    Oon ymmärtänyt että takapenkki on kaatuvaa mallia alunperin. Mutkistaako tää hommaa?
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikai se erikoisempi oo kun muissakaan. Kaatuvahan se tais kaikissa farkuissa olla.

    Ainoa vaan että kovin vähiin on suomesta käyneet moiset.


    Ei oo vaihtoehto tehä pehmusteita lankkupenkkiin ja sitä modata?
     
  3. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Käy kopsaamas siitä moblarin autosta tai jostain muusta henkilö farkusta penkin runko ja ei kun peltiä vääntämään.
     
  4. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Tarviiko sen takapenkin olla paksummilla pehmusteilla muutoskatsastuksessa? Ei kai missään ole määrätty, että takapenkin pitää olla henkilöautossa tietyn paksuinen? Hommaa sitten kaikessa rauhassa sen alkuperäisen penkin, kun on muutoskatsastus tehty.
     
  5. Substitute

    Substitute Gearhead

    Mulla on tiedossa yksi beigenvärinen penkki, en ole ihan varma onko siinä mukana se selkänojamekanismi, mutta muistaakseni itse sellaisen täydellisen nojarakenteen (ilman pehmustetta) viime kesänä annoin naapuritallin kaverille ja se voisi olla vielä tallessa.

    Laita yv. Jos kiinnostaa.
     
  6. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    minä tarviisin tummansinisen vakosamettisen takapenkin+takaluukun penkit. Koko penkin kaato-ominaisuuksineen päivineen.
     
  7. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    Tänne suuntaan tarvitaan kanssa takapenkin runko, Verhoilulla ei väliä, vanha on tallessa
     

Kerro tästä muillekin!