Pontiac Trans Am Turbo 81

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja M, 29.5.2015.

  1. M

    M Gearhead

    Olisikos kenelläkään tuollaista vehjettä. Oman otteessa tai Trafilta printatuissa teknisissä tiedoissa ei ole sanaakaan ahtimesta. Auto on jossain vaiheessa muutoskatsastettu ja ilmeisesti A-merkintä on tipahtanut silloin pois. Tai taas kerran kun vanhan otteen tiedot siirtyivät digimuotoon niin jotai jäi "vahingossa" pois.

    Josko saisin kopion jonkun otteesta tai Trafin teknisistä tiedoista. Kulut tietenkin maksetaan.
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Jos tarkoitus on osoittaa vaikka muutoskatsastuksessa että on ollut alun perin turbo-moottorilla, niin eikös se VIN-koodin moottorimerkintä kerro sen ihan luotettavasti? Omasta Buickista kerran tiedustelin että jos muutoskatsastaa vaparikoneelle niin saako vielä takaisin alkuperäiseksi niin vastaus oli että nou problem.
     
  3. M

    M Gearhead

    Joo, kyllä sen saa. Mielenkiinnosta ja tuplavarmennusta haen. Että olis kaikki kättäpidempi kerralla mukana ettei tarvi insinöörin pomputettavaksi lähteä.
     
  4. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Eikös ahdin merkintä poistunut otteesta muutama vuosi sitten?
     
  5. M

    M Gearhead

    On hyvinkin poistunut otteesta, mutta kun on poistunut myös Trafin tiedostoista. 4 euron tekniset tiedot lomakkeessa on paaaaaljon asiaa mitä ei otteessa ole. Paitsi tässä tapauksessa, kun ei ole kuin tyhjiä sarakkeita. Ilmeisesti mennyt tietojen digitalisointi pahasti perseelleen. Ei meinaan ole kuin merkki, malli, tyyppihyväksyntänumero, koneen koko ja auton painot.
     
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Se onkin sit vääntäminen. Itsellä oli Vr6 syncro VW Golf, muuttunut etuveto 2.0l Golffiksi. Ei muutakuin runkonumeron perusteella lappua VW:ltä ja katsuri tutki autoa, että kyllä se ihan tehtaan tekemälle näyttää.
    Sen jälkeen se tappeli järjestelmien kanssa 1h ja käski minun painua kotiin. Että uusi ote tulee postissa perille.
     
  7. M

    M Gearhead

    Ja Trafi samoin kun edeltäjänsä AKE ei tee virheitä. Tietojen palauttamiseksi tarvittavat ylimääräiset dokumentit maksaa tietysti artisti. Normaalissa liiketoiminnassa palvelun tuottaja vastaisi oman mokansa kuluista.

    Noh, ahdin tulee takaisin vasta myöhemmin joten peliaikaa on. Toivottavasti "luottokatsuri" on silloin vielä hommissa.
     
  8. Substitute

    Substitute Gearhead

    NO eikö se VIN-koodin moottorimerkintä ole ihan riittävä todiste siitä että millä koneella se on alun perin ollut? Turbo-moottoreilla on eri koodi kuin vapareilla.

     
  9. M

    M Gearhead


    Juu, niin kuin aiemminkin sanoin Vin:n pitäisi riittää.
     

Kerro tästä muillekin!