Pontiac TransAm -85 + WS6 => Monroen Sensatrac iskarit ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Tiwi, 1.7.2002.

  1. Tiwi

    Tiwi 1st gear

    Onko kellään kokemusta noista monroen sensatrac iskareista tuon ws6 alustan kanssa :???: Autoa ei pitäisi olla madallettu.
    Mulle tarjottiin niitä tietysti ekana :-x . Mulla oli joskus sellaiset Sierrassa (matala alusta) ja en tykännyt niistä ollenkaan. Kun tuli mutkaan vähänkään kovemmin, niin auto lähti ekana kallistumaan ja sitten iskarit oikein tökkäs kun ne lähti peliin mukaan. Oli nimittäin sen jälkeen liukkaalla auton sisus täynnä käsiä :-x . Kun vaihdoin Bilsteinit alle ongelma loppu. Onhan varmasti noi monroet kehittyneet varmasti siitä kun ne oli mulla joskus vuonna 97.
    Säädettävät konit olis varmasti hyvät ja hyvästä sitten saa myös maksaa :smile: .
    On varmaan muitakin toimivia iskareita kuin noi edellä mainitut.
    Kiitän ja kumarran :smile: jos joku jolla on kokemusta enemmän toin ws6 alustan laitosta, kertois mullekkin kokemuksistaan.
     
  2. fisu

    fisu Gearhead

    ainakin nuo säädettävät konit on halvennat kuin bilsteinit.
    caravaaniin vaihdoin -99 keväällä punaiset konit eikä ne olleet paljoakaan kalliimmat kuin orgiskaasut
     
  3. Tiwi

    Tiwi 1st gear

    Onkos nää punaiset konit myös säädettävät ??
    Mulle on sanottu että saa ainoastaan keltaista konia alle TransAm:n ja ne olis säädettävät. Lähtö hinta n.1000 euroa koko sarja :sad: . Millaiset mahtaa olla sitten Gabrielin gasmatic iskarit :???: .
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kaikki Konit ovat säädettäviä. Mulla on toisessa autossa keltaiset, joissa etupään voi säätää konehuoneesta. Niillä on ajettu 250000 km ja toimii kuin uudet. Kerran olleet huollossa ja etupään sisäänvaimennusta piti korjata hieman. Picupissa on punaiset ja toimii nekin hienosti. Säätö onnistuu vaimentimen alapää irrottaen.

    Unohda Monroet ja Gabrielit jos aiot ajaa autollasi vähänkään pitempään.
     
  5. fisu

    fisu Gearhead

    noissa mun punaisissa on säätö yläpäässä, ne kun on mcperssonit
     
  6. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Monroet tehdään nykyään jossain takahikiällä eikä amöriikassa niinku sillo laatuaikoina. tämä näkyy myös laadussa.
    Gabrielit kaasut on hyvät, mutta talvella ne ei toimi vaan menee ihan lepsuiks eikä jarruta ulosjoustoo ollenkaan.
    Bilstein ja koni on varma valinta jos haluaa ajaa iskareilla pidempään kuin 100000km.
     
  7. Tiwi

    Tiwi 1st gear

    Tänään sain kiinni :smile: toin Monroe oman asiantuntijan. Jonkun aikaa kun jutusteliin noista sensatrackistä, niin tultiin siihen tulokseen että ne ei tule toimimaan. Jos meinais saada ne toimimaan, pitää olla alusta just oikean korkuinen. Eli jouset vaihtoon samalla :smile: . Ja tässäkin pätee se vanha totuus, että joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä :smile: .
    Mitä muuten noissa punasissa ja keltaisissa koneissa sitten on eroa toisiinsa nähden ??
     
  8. Tiwi

    Tiwi 1st gear

    Tossa yks kaveri sano saamaa noista Gabrielin iskareista. Sitten vielä lisäksi ne on kai yksi toimisia :smile: tiellä. Eli vieläkin enemmän täytyy kallistua nyt sitten noihin konin iskareihin ja kaivaa vaan kuvetta :sad: .
    Onkos se totta, että näissä konin iskareissa olis ikuinen takuu :???: .
     
  9. fisu

    fisu Gearhead

    muistaakseni punainen on ns.touring-mallia
    ja keltainen enempi street/race.
    lisäinfoa: myynti@prostreet.fi
     

Kerro tästä muillekin!