pop-off valve

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja plymouth 71, 25.2.2011.

  1. plymouth 71

    plymouth 71 1st gear

    juu eli tuota koneen remmittämistä kovasti suunnittelen,mutta edelleen tietoa tarvitaan. eli olen kuullut 2 mielipidettä tuosta "hukkaportista" eli tarviiko sellaisen ja onko merkitystä onko ruisku vai kaasari versio? kaveri joka tekee ruisku konetta naureskeli mulle,että eihän sellaista tarvitse ja eihän jaguaarissakaan sellaista ole eli pystyykö ruiskulla jollain säädöillä,tms ohittamaan tuon tarpeen ja kun itse teen kaasariversiota niin ilmeisesti tuollaisen venttiilin tarvitsen??? ja sellainenkin asia kävi mielessä,että löytyykö esim edelbrokilta paineistettuja kaasareita ja millä nimellä niitä voisi esim. summitilta etsiä,kun ajattelin jos sellaisen laittaisi ja muuttaisi alkuperäisiä suunnitelmia niin saisin coolerin käyttöön joka taas parantaisi lopputulosta? saa neuvoa kiitos =)
     
  2. pajapiru

    pajapiru 3rd gear

  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos on blow thru kaasari niin kyllä siinä olis hyvä olla tsydeemi joka ampuu ylipaineen huitsin vittuun silloin kun läpät on kiinni.
     
  4. plymouth 71

    plymouth 71 1st gear

    .

    no tuo blow thru kaasari on vast märkäpäiväuniasteella, alkuperäinen suunnittelma on ruuvaa tuo normi kaasari siihen ahtimen perään/sivuun sopivilla välimutkilla.
     

Kerro tästä muillekin!