Positiivisen palautteen paikka!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Jupe, 14.2.2014.

  1. Woodpecker

    Woodpecker 2nd gear

    Tämä on hyvä topici!
    Näille listoille tulisi jokaisen yrityksen pyrkiä
    Itse asioin ainoastaan yritysten kanssa joissa on osaamista ja hyvä asiakaspalvelu

    Pari jyväs-seudun yritystä mainitakseni:
    -Western parts, täydet pisteen
    -Rengasliike Juha Poikonen, täydet pisteet
     
  2. Porvoonlankku

    Porvoonlankku 3rd gear

    Enimmäkseen noita romuja on tullut itse turattua mutta joskus hopun takia keksintö on jäänyt matkan päälle paikalliseen korjaamoon ja seuraavat ainakin ansaitsevat kiitoksen mielestäni. Rahaa toki ottavat työstään mutta se lienee kannattavan liiketoiminnan ideakin.

    Autohuolto Tero Väisänen Jyväskylä. Kiitos ja kumarrus vanhan Volvon laitosta tilanteessa jossa moni olisi sanonut, että katellaan tuonnempana tai sitten ei.

    Ja Kuopiossa Kisällinkadulla Tarmon autohuolto ansaitsee asenteesta ja työstä kiitokset. Pari vuotta sitten Jeepistä porsi vesipumppu retkeilyllä ja tätä Tarmoa suositeltiin eikä suotta.

    Porvoossa autokorjaamo E. Forsen oli paikka jossa osattiin laitella turhia kehumatta 50v Volvon ohjauskulmat paikalleen.

    Jeeppiasioissa tietysti mr. Jamant ansaitsee kehut. Sieltä saa neuvojakin eikä "tuo tänne niin katotaan".
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Us partsi ollut aina moitteeton.

    Seppokin (niämensivu) on hyvä kauppa vaikka se aina mulle vittuileekin :lol:


    Rockautolle myös vaatimattomat kiitokset näin suomeksi.

    Tohmajärven autotarvikkeessa vastataan aina puhelimeen ja myös paikanpäällä saa palvelua suoraan tiskiltä kysymällä eli tavara tullaan hyllystä näyttämään tai antamaan eikä vain sanota että se on tuolla.
     
  4. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Joulukuussa oli Trade Partsin kanssa puhetta Camaron etujalkatiloista ja pistin ne samalla tilaukseen. Olin jo asian ehtinyt kertaalleen unohtamaan, kun viime viikon torstaina aamupäivällä soittivat, että kyseiset korjauspalat olisivat saapuneet. Sovittiin että pistävät Matkahuollolla tulemaan.

    Matkahuollosta tuli tekstari saman päivän iltapäivän aikana.
    Well that's a fast delivery! Thumbs up!
     
  5. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    http://www.petesgarage.net/ Hienosti hoidettua chevy kauppa,vaikka tuntu ettei chevy halunnukkaa lähteä etelään uuteen osoitteeseen :D

    varaosa expert renkomäki (lahti) Aina hyvää ja nopeeta palvelua, myyjät jopa ymmärtää mun epämääräset selitykset "mä tarvin nii ku sellasen osan joka tekee..." xD
     
  6. phaloon

    phaloon 1st gear

    Joo, tällainenkin hiutale on saanut osansa ripeästi ja pienellä opastuksella.
     
  7. Lintzi

    Lintzi 3rd gear

    varaosa expert renkomäki (lahti) Aina hyvää ja nopeeta palvelua, myyjät jopa ymmärtää mun epämääräset selitykset "mä tarvin nii ku sellasen osan joka tekee..." xD[/quote]

    Kyllä! Multa kans ääni tälle, aika hyvin roinaa hyllyssä, saa heti sen mitä tarttee. Siis ainakin kun on tollanen toooosi harvinainen Oldsi(-78 Teltta88) todella eksoottisella teknolokialla.... Eli 305+350 :lol:
     
  8. Mopar

    Mopar Gearhead

  9. umpio

    umpio 3rd gear

    Molemmat Hartolan Koskiset, eli osamyynti ja huolto. Hyvää palvelua kummassakin paikassa.

    Brittiautopuolelta ei voi kuin kehua Laatuvaunun poikia Hollolasta. Molemmat voivat vaikuttaa avohoitopotilailta, mutta palvelua löytyy, ja varsinkin tietoa.
     
  10. signet

    signet Gearhead

    Juurikin näin.Asiakkaiden brittejä on tuonne viety remonttiin kun ei lähempänä tekijöitä ole.
     
  11. Lintzi

    Lintzi 3rd gear

    Hartolaan Koskisille hatunnosto täältäkin, itellä ei juuri muuta kuin pikkuhilujen ostelu-kokemuksia, kaverit on käyttäny mm. vaihdelootaa, syöttöpumppua yms siellä rempassa. Olen itse henkilökohtaisesti todennut työn laadun olleen loistava, ainaki niissä rotteloissa on edelleen pystyny takapenkillä juomaan kaljaa. :rotfl:
     
  12. cellu

    cellu Gearhead

    southwest trade saa täältä kiitosta, peltiosia löytyy hyllystä ja hinnat kohtuullisia, säästin 140€, kun suosin suomalaista firmaa

    tuumacid saa kans positiivisen palautteen, ottaa asiakkaan tosissaan eikä vain lupaile

    t: Jaska
     
  13. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Sami Lassila ja Mikes Garage Ruotsinkylässä.
     
  14. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Minä haluaisin kiittää niitä OD nimimerkkejä joiden kanssa tehnyt kauppaa ja joilta saanut apua harrastamisen joskus kiviselläkin tiellä. Ainakin tähän mennessä mahtavia tyyppejä, joiden kanssa lyhyt kaupantekohetki venähtänyt tuntikausien jorinaksi ja vastavierailuiksi talleilla jotka taas poikineet lisää kontakteja jne. Terveisiä Vantaalle, Laukaaseen, Ouluun, Joutsenoon, Kouvolaan, Manseen, Turkuun, Lapualle jne..
    Toivottavasti tämä meininki jatkuu, tästä ainakin minä tykkään.
     
  15. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Niin ja Arskazonelle ja Jusulle kiitokset!
     
  16. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Kiitos Vänskän veljeksille,jotka 80-luvun alkupuolella 0utokummussa -65 farmari Buickilla päristelitte.Se oli lähtölaukaus minulle tähän jenkkiautoilun maailmaan.
     
  17. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Kiitokset oy alko ab aina on ollu prosentit kohdallaan.
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Myös Kossussa 70-luvun jälkeen, kun laatua alettiin tarkkailla ja hyväksyttiin ravintolaviinaksi. Ennen ravintolaviinakelpoisuutta myynnissä tavatut prosentit heitteli 13-60 välillä.
     
  19. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Heehheh, kiitokset sinne minne ne todellakin kuuluu, ilman A tuotteita moni projekti jäis toteutumatta vai päinvastoin...
     
  20. Lavakulkine

    Lavakulkine 3rd gear

    S. Niemensivulle lähtee täältä ehdottomasti positiivinen palaute! Homma toimii ja osia löytyy!
     

Kerro tästä muillekin!