Postiluukkujen kannet kolisee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja Hollow Head, 6.10.2008.

  1. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    Niin, kohta ne taas paukkuu ja kerholehti kylkiäisineen pläjähtää jokaisen jäsenmaksunsa maksaneen friikin postiluukkuun. Repikää siitä.... :rotfl: :rotfl:
     
  2. terence hill

    terence hill Gearhead

    Loistavaa! Vessalukemiston ykkösjulkaisu,edellinen o jo hiirenkorvilla :D
    Btw,koitin tehdä osoitteenmuutosta sinne kerhon sivuille mut ei huolinu??
     
  3. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

  4. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Tätä se mun uneni tiesi. Kun laitetaan paatunut Voort-homo arvuuttelemaan vieraan konsernin valmistetta, niin Oldsikin muuttuu Pontiaciksi... :soosoo: :rotfl:
    Enivei, mukava pakettihan tuo oli tälläkin kerralla!
     
  5. yfreak57

    yfreak57 Gearhead

    Sorry, Pasi!!!! :oops: :poff: :oops:

    Just huomasin äsken itsekin, kun olin Mobilistiin lähettämässä sähköpostia ja valehtelemassa muita juttuja.
    Mä olen aina ollut vähän huono noissa "kenraali erehdyksen" keksinnöissä.
     
  6. yfreak57

    yfreak57 Gearhead

    Nyt kun lähdettiin panovire-linjalle niin kehutaan tuota Natikka-lehdykkääkin.
    Siellä esiintyy tuloksissa Ilpo Simonaho ajokkinaan Buick '51. Virallisempi muoto taitaa olla kuitenkin Tuomas Simonaho (Pikku-Ipi) ja Buick Super Eight '50.
    :eek: :eek: :eek:
     
  7. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    Who cares? Jos ei ford motti ole Fordissa, niin aivan sama. Hang aroundit käyttää ford mosia missä lystää ja meillä ei ole siitä vastuuta/hajua! Pääasia lienee, että rauta liikkuu.... Hyvä Ipi, Hyvä Simo! Keep cruising...Fast! :eek:
     
  8. Ralliperuna

    Ralliperuna 1st gear

    Heh, komee kansikuva... :eek:
    Jo pelkästään tämän lehden ansiosta on tullut täydeltä laidalta katetta jäsenmaksulle !!! HYVÄHYVÄ, jatkakaa samaan malliin ! :D
     

Kerro tästä muillekin!