Power Stroke 6.0

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja pimeroolis, 22.1.2012.

  1. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    Jos jokunen suutin anta sellaist ns circuit low vikakoodi, kannata käyt läpi myös piuhat, pistokeet suutimin pääs ja FICMn puolel että on puhtaita ja kunnol kii lukituna. FICM n puoliset oiret on ylensä main power, mika pitais ol siinnä 48V paikel tasaisena. Ei sais heilu startaes eikä käynnin aikana. Jos lähde vaeltama, sit toi power modulin puolel onkelmia. Jos ilmeisty performanse juttuja, saatta FICM n ohjausrelee olla tiensän pääs, tai siel sulakeenrasias jotain löysä. Toki on modulis itessäkin olnu murheit. Mut toi vika tuntu olevanas sellainen chost juttu. Tutul ilmeisty 05 mallises sellainen, auto toimi ja starta normaalist. Vaihtoi FICMn uuten, vika ei enä ilmeistyny. Hommasin kaverilt sen modulin. Kävin läpi ja viritin. Kokeilin toises autos ei vikakoodejä. See moduli ois nyt ylimääräisena. Jos tarvit. Toinen juttu viritin tos yhden modulin, toimi hienost mut jossakin välis ilmeisty toi performanse juttu siihen...
    Jenkkipojat ei oo kans oikein vettäpitävä selitystä löytäny sille chost vialle. Auto toimi kaiken puolin. Mootorivalo ei palaa...
     
    Toni_T ja F_Excu tykkäävät tästä.
  2. F_Excu

    F_Excu 1st gear

    Onko ideoita miten saan pysymään ovien päällä olevan tiivisteen? Tahtoo jäätyä ja lähteä irti kun avaa takaoven.

    Kyseessä excursion, mutta oisko samallainen muissakin.

    Kyseessä siis se ihan etuoven edestä ja koko matkan ovien päällä.
     

Kerro tästä muillekin!