Power Stroke 6.0

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja pimeroolis, 22.1.2012.

  1. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    Mika vm sulla olikin nyt toi auto. No jos on uudempi kun 04 sit ICP anturin ruuvat poies, siinnä apumiehen venakopan päällä. Ja syötät sielt ilmat. IPR l on hyvä ol virrat pääl sit ei tuhise HPOP pumppu läpi. Kyllä uudemas kun 04 voi standpipet ja dummyplugit aiheuta saman onkelman. Koitat ilmatestin ja jos ei suutimet vuota sit ruuvat ne putket poies. Ylensä näkee kun ne o rinkulat on saanu kipiä.
     
  2. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    Auto 06 ja moottori 03 nm. sinkkonen entinen ongelma näköjään.
     
  3. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    ...joo no tos on ICP anturi siel turbon vieres. Sinne on toivoton pääse minkä letkun kans jol ei nosta hyttiä poies. Mut täyty sit ot vaan venakopat poies ja oilrailis on niitä tulpia niitä kautta ilmapaineet menee... Toki jos vuoda toi HPOP pumpun liitos sit siihen saakka pääset kun otat turbon poies jne. Mut jos vuodo selviä enne sitö sitä sit ei tarvi ot turboa poies.
     

Kerro tästä muillekin!