Prätkän runkomateriaali

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja chev37, 11.10.2005.

  1. chev37

    chev37 1st gear

    Minkäs vahvuisesta ja mistä teräksestä kantsis tehdä pyörän runko. Tulis 350 cc japsikone ja käyttötarkoitus ois kulkukelpoinen hupivehje, mutta silti sais olla asiallinen rakenteeltaa, jos vaikka jossain maassa rekisteröis joskus joku... Hitsaus tulis lähinnä migillä, ku ei viitteis hommata argonipulloo tigiä varten.

    Veikkaampa että paljon juttua tulee ja joku ehkä tästäkin aiheesta, useimmat kai asian vierestä :)
     
  2. Piru

    Piru 1st gear

  3. gremlin

    gremlin Gearhead

    Tein just runkomuutoksia sporsteriin. Alkuperainen runkoputki naytti olevan ihan tavallista saumallista :eek: n32x2.5mm putkea.
    Kaytin ite 30x3mm saumatonta terasputkea Noissa tavallisissa rungoissa kaytan terasputkea, kisarungoissa yleensa kromi-molya.
    Normaalissa pyorassa on aika turhaa kayttaa kromi-molya, se on kuitenkin aikas kallista.
     

Kerro tästä muillekin!