PRO ET ajoasu

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja atobee, 13.2.2007.

1. SuperGas

SuperGas 3rd gear

Sääntökirja 2007 sivu 214:

Kaikilta vaaditaan vähintään yksi NOMEX-kerros alusasu, huppu, hanskat, sukat ja nahkakengät ajoasun lisäksi, mikäli ryhmä- tai luokkavaatimukset eivät muuta määrää.

Siis kalsarit aina kun ajoasu vaaditaan!

2. triniemi

triniemi Gearhead

Ja samaisella sääntökirjan sivulla lukee että FIA-asu kelpais ET 7.50-9.99 (ainakin vapaastihengittävissä?).

3. SG480

SG480 1st gear

Aina pitää vängätä vastaan ja nyt vetoankin siihen muistikuvaan että ainakin suurin osa SST -porukkaa ajoi SFI 3.2A1 puvulla ilman kalsareita.

4. -31

-31 3rd gear

Hyvä! FIA siis kelpaa.
    Tuo alusasujuttu meni hauskasti (ainakin SG:ssä jossa jaloissa pyörin) joitain vuosia sitten. Alkoi tuo "NUURDIG" pohjoismainen cuppi jylläämään. Swedut ei kotonaan tarvinnu kalsareita ajaessa, ja itkivät kai asiasta. Kerran vaan kisoissa kerrottiin ettei enää tarvii enää pitää tulelta suojaavia,sääntöjä siinä yhdenmukaistivat.
    Sitten tuli se kypäräuudistus, siis AKK...eiku Suomessa! Siitä ne ruåttalaiset vasta riemastukin.....

5. B.B.Chevy

B.B.Chevy Gearhead

Kyllähän voimassa oleva FIA -luokitus täytyy kelvata tuollakin kun FIA:han on täälläpäin maailmaa se kaiken moottoriurheilutoiminnan ylijumala :wink:
    Mut hiukka ristiriitaisia nää kiihottelusäännöt on kun puku ei ratkaise mitään (toisin kuin normaalisti), noi kalsaritkin pitää olla jo ripeällä kauppakassilla ajettaessa mut sit toisaalta niinkin tärkeän jutun kuin penkin ei tarvi olla millään lailla luokiteltu käsittääkseni edes kaikkein kovimmissakaan luokissa vaikka siinähän on kyseessä todella merkittävä turvallisuuteen vaikuttava kohta. Siinä ei paljon hyvätkään vyöt auta jos penkki menee päreiks persiin alta :odroll:

6. supo

supo Gearhead

Nyt on lähetetty sääntömiehelle kysely asiasta,joo sais nämä"viimeiset pikkuhommat" selville ja tehtyä niin pääsis -31 harjoituskuusella hakkaamaan vuodenparhaat reaktiot niin pääsis harjoittelemaan niitä täsmä jarrutuksia sinne suoran päähän.(tämä viimeinen oli vitsi).Ei meillä ajetaan talla pohjassa koko ajan ja koitetaan ajaa niin kovaa kuin pirssi kulkee on nimittäin niin moni kaveri auttanut tässä projektissa minua yli 20 vuotishaaveen toteuttamiseksi.

7. SG480

SG480 1st gear

Ootko saanut vastausta? Nimim. Kelpaako Black Horset

8. B.B.Chevy

B.B.Chevy Gearhead

Tää homma taitaa olla yhä vaiheessa ja selkeyttävää vastausta yhä vaan odotellaan sääntömieheltä, vai kuin :-?

9. supo

supo Gearhead

lähetetty yv:tä B.B.Chevy

10. DS 325

DS 325 Gearhead

Kumma juttu muuten, ettei FHRAn viralliselta taholta ole otettu minkäänlaista kantaa näihin sääntö-uteluihin :poff:

Kyseessä on kuitenkin FHRAn suurella sydämmellä lanseeraama jokamiesluokka, johon kaikkien piti olla helppo tulla mukaan. Mitähän ihmettä ne ssiellä toimistolla oikein puuhaa :eek:

11. B.B.Chevy

B.B.Chevy Gearhead

Ne varmaan pelaa siellä korttia meidän lisensseillä :rotfl: Kenenköhän lisenssi on valittu Mustaks Pekaks :poff:

12. kaasua

kaasua 1st gear

LUIGIN....................!!!!!(EHDOTON SUOSIKKI)

13. DS 325

DS 325 Gearhead

Tässähän rupeaa tällainen ujonpuoleinen ja hiljaisenoloinen jässikkä jo hiukan punastelemaan, kun näin paljon huomiota saa osakseen. Mitähän pahaa mäkin oon tehnyt ansaitakseni tämän ja mitenköhän mä tästä oikein selviän :eek:

Häpeisitte vanhat ilkeät miehet :soosoo: sillä ei pienempiään ja ujompiaan saa kiusata :poff:

14. kaasua

kaasua 1st gear

Tässähän rupeaa tällainen ujonpuoleinen ja hiljaisenoloinen jässikkä jo hiukan punastelemaan, kun näin paljon huomiota saa osakseen. Mitähän pahaa mäkin oon tehnyt ansaitakseni tämän ja mitenköhän mä tästä oikein selviän :eek:

Häpeisitte vanhat ilkeät miehet :soosoo: sillä ei pienempiään ja ujompiaan saa kiusata :poff:[/quote
    :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

15. DS 325

DS 325 Gearhead

Taas mulle nauretaan :eek: , mä en taida uskaltaa kirjoittaa tänne enää mitään :poff:

16. kaasua

kaasua 1st gear

KIRJOTA VAAN...(EI SE VARMAAN KETÄÄN HAITTAA) PAITSI URHEILUSEURAA JOTA EDUSTAT!!!!!!!!! :poff: :poff:

Kerro tästä muillekin!