Pro Gauge öljynsuodatin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja OldschoolAhole, 12.8.2018.

  1. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Pistä googleen toi "orange can of death"... ja sit ku oot lueskellu aikas niin lähet sen jälkee irrotelee ne framit autoistas!
     
  2. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    ^No eipä ollut ylistäviä lausuntoja, jopa selkeesti matalampia öljynpaineita mitä muilla filsuilla, lienee paperissa jotain probleemaa silloin.
    En taida väkisellä kerjätä ongelmia ja lopetan noiden Framien käytön, Wixiä ja Ac Delcoa besakoneisiin ja dieseleihin. No Mursuun Mannia tai Mahlea.
     
  3. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Jaa, vieläkö prkl pitää noita öljyfilsujaki lokkaamaan.
    Pääasiassa Wixiä käytän kaikissa autoissa. Jos sitä ei oo saanu ni on ollu välillä myös Framia, Ac-delcoa, Mahlea, Mannia. Yleensä ku tilaan rokkiautosta matskua ni lopuksi tulee vaan jotain filsuja nakattua vielä koriin jos lähtee samalta varastolta.

    Ei kyllä ole ollut mitään ongelmia koskaan millään filsuilla.. Kopkop.
     
  4. OldschoolAhole

    OldschoolAhole 1st gear

    Itsellä ei kokemuksia mutta kun omista kokemuksista nyky delcon tulpat on kaikista huonoimpia ja heti hajonnut delco made in china vesipumppukin oli surkea pettymys niin äänestän jaloillani.Olen pitänyt itse Mann,Hengst,Wix suodattimia ihan ookoo kamana.Nyt ajattelin vanhaan carinaan hakea testimielessä alkup. Toyota suodattimen josko se vaikuttais kylmäkäynnistyksen rallattamiseen(suodatin on yläviisto asennossa).
     
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Kääk, juuri tuo delco suti mulla on/oli veneessä. Vaihdan kyllä pois jos on siellä vielä.
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Niinhän siinä kävi, että yhteistä oli vaan alkukirjaimet... Teurastin jo aikaa sitten, mutta en muistanu raportoida. Nää mun olikin Premium Guard merkkisiä.
    Havainnot avatusta hyviä. Sisäfilsussa metallirungot päissä, liimaukset siistit. Kohtuullisen paljon suodatinpaperia, ei mikään harvataitoksinen. Sisäfilsun pää kartiokas tiivistetty laippaan, avaa rakoa, jos menee tukkoon.
    Näitä olis norttiin, jos joku kylällä tarvii.
     
  7. Aika monessa paikkaa noi Prenium Guardit on saanut positiivisia arvioita. Näyttää olevan tehty Koreassa ja Kiinassa. Tässä on mielenkiintoinen arvio, en tiedä pitääkö paikkaansa:

    "I wouldn't doubt this product is made by Mann-Hummel Korea and distributed by Premium Guard with the exact same specs."
     
    Powerstroke tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!