Pro, onko se Top (tai edes Alcohol)?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja askom, 2.2.2008.

  1. askom

    askom Gearhead

    Pitkin syksyä ja talvea esittämistänne (tämä toive liittyy etelä-lounaisrannikolta tulleeseen höpinään) toiveista jne... huolimatta en v..ttuile FHRA:lle! Kuka ny syövän lehmän tappais? Vai, tai jotenkin vähän eri tai tähän malliin se sanonta meni? No toivokaa lisää, mä toteutan satunnaisesti (ja jurrissa) joitakin toiveita. Ehkä...

    Huomasinkin muuten, et mun ei enempää tartte kirjottaa, niin jo alusta saakin itse sanoman(ne) selväksi! :D
    Kertokoon joku mulle jos ei löydy?

    No on muka asiaakin: Miten olette ens kesänä ajatelleet ilahduttaa suomalaista yleisöä (taas ...tuilua: "ilahduttaa") eli ootteko läsnä muuten kuin Alastaron EM-kisassa, jos ny ei jossain tartte testata?

    Mä ajattelin itse testata EM:ssä pe ja ajaa loput päivät muuten vaan... jos siellä ny pitoo sattuis oleman jollakin kohtaa?

    T, Asko

    (tääki vielä piti kokee...
    mut ny :wc:
     
  2. askom

    askom Gearhead

    Onneks en kerenny kauheesti enempää katsella noita sp- tai jotain nitrokisan alkuviikon katuryhmien tmv. kommentteja niitten viestiketjusta...
    Hyvä vaan, et pääsevät ajamaan ja pääsevät siitä maksamaan. Niin muutkin!

    ..oh, shit, en jaksa... ...

    Tuun itse Nitrokisaan testailemaan, jos tuun eli jos huvittaa tulla. Tai jotain?
    Kestääköhän muuten rata mun tehot koko matkalla? On vaan oikeesti ollu ongelmia!
    ... onneks on oma valinta: onko tarvetta, miten sattuu huvittamaan, onko rahaa jne. eli helppo ratkaista omalta osalta (tartteeks mun muista välittää?) :)

    Onneks meile "ammattilaisille" toi kisaaminen ei maksa juuri mitään, ilmoittautumismaksuissa nimittäin ja saa sit vielä tuoda jotain 10 tai 12 hupikaveria (muka mekaanikoa/avustajaa; ...ttu, ne muuta ku juo mu viinat!) mukanaan varikkolipuilla ja sit rahastaa niiltä koko huvin :pinup:
    joka taas rahastaa mut.

    Aina olen kuitenkin radalle mentyäni ja siellä viikonlopun touhuttuani huomannu, et maksoipas taas vähän yli tai ainakin liki kaiken. Ihan sama mitä sinne olen ajamaan mennyt.
     
  3. turbo

    turbo 3rd gear

    Mitäs muuta ne mekaanikot/avustajat voisikaan alkoholiryhmässä tehdä? :lol:

    Mutta niistä pääsee nopeasti eroon... Vain katsojat saa ryypätä:

    Sääntökirjasta: "Kuljettaja tai teamin jäsen, jonka huomataan olevan alkoholin tai huumeiden vaikutuksen alaisena, riippumatta käytetyn aineen määrästä, poistetaan kilpailualueelta ja kilpailusta ja lisäksi asiasta seuraa rangaistustoimenpiteet." :soosoo:

    Kilpailukutsusta: "Alkoholin käyttö varikolla on ehdottomasti kielletty!" :soosoo:
     
  4. Fireball

    Fireball Gearhead

    Viri viri tööt tööt.
     
  5. Mopar

    Mopar Gearhead

     
  6. Jza

    Jza Double Gearhead

    ^Eipä tuo ole ainakaan topikoita koskettanut, kun joka toisella mekatsulla näytti olevan viime kesänäkin muki kourassa. Olis siinä ollut naurussa pitelemistä, kun joku olis komentanut kaikki Pro -luokat nitronatikoista kotimatkalle :poff:

    Menee vähän vittuilun puolelle jo, jos ei edes mekatsut saa kaljapulloa juoda safkan kanssa.
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Toi on muuten kumma toi Askon tiimi. Milloin siellä juo avustajat kuskin viinat ja milloin kuski avustajan viinat. Ehditäänkö siellä ajaa lainkaan , vaan onko se touhu ihan vaan pelkkää viinann juomista. :poff: :poff:
     
  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    Siella mitaan viinaa juoda, Pernod;ia siella kiskotaan :wc:
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Meillä tais kyllä askon kanssa kulkea sellaiset pullot joiden kyljessä luki VSOP ja sisällä oli sellaista rusehtavaa nestettä.
     
  10. gremlin

    gremlin Gearhead

    Ettei sita pullossa ollutta ainetta vaan pitany kirjottaa K;lla eika R;lla :odroll:
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Vai epäillään sitä oikeenkirotusta, ei siin kyllä ollu mitään pano vihreetä. :soosoo:
     
  12. gremlin

    gremlin Gearhead

    Taa on siita hyva topiikki etta tasta ei voi kukaan alkaa sanomaan etta meni off-topiciksi kun ei ole aavistustakaan mista noissa parissa ekassa jutussa puhutiin. :rotfl:
    Tai siis kysyttiinko niissa jotain vai sanottiinko niissa jotain, vai mika se oli :odroll:
     
  13. Putte

    Putte 1st gear

    Näinhän se on, mutta mitenköhän nää jutut alusta alkaen on liittynyt otsikkoon? :rotfl:
     
  14. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Tainu Asko vetää kaktuksen pölyä nokkaan ku tommottii kirjoittelee.
    Ja hyvä Asko kyllä se rata kestää sinunkin tehot ku kestää se minunkin painon.
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Kumpi muuten on suurempi sun paino vai Askon teho?
     
  16. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Toi pitäis mitata mut uskoisin et mulla on suurempi vääntö.
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Ton mä kyllä uskon, että sun vääntös voittaa Askon väännön.
     
  18. bootsi

    bootsi Gearhead

    Onko tämä nyt puhetta siitä teho/paino suhteesta? :lol:
     
  19. gremlin

    gremlin Gearhead

    Onneks on hiukka painoo enenpi ettei ala niin herkasti suddaamaan :rotfl:
     
  20. Putte

    Putte 1st gear

    Voihan tän niinkin ajatella, mutta jos miehet tuntee, niin tietää myös paino ja teho hommelit.
     

Kerro tästä muillekin!