Project Sitsueison ;)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Camino'79, 15.10.2017.

  1. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Ei tässä topikissa, yleisellä puolella kiitos ;)
     
    palontie ja jorkat tykkäävät tästä.
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    VIHDOIN!!!! männät, renkaat ja kanget on hyppysissä! Kylläpä tuntuukin hyvältä ja NÄYTTÄÄ vielä paremmalta ;)

    [​IMG]
     
    Rotten, jakulepi, Jussi289 ja 10 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ruokapöydässä hypistelly herkkuja..:D:cool:
     
  4. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    No missäs sitten? :poff::poff:
     
    Gary Grand, DX ja palontie tykkäävät tästä.
  5. DX

    DX Double Gearhead

    sängyssä
     
    Rotten, Gary Grand, Camino'79 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    En kiellä etteikö käynyt sekin mielessä :poff:
     
    DX, palontie ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Oisit naisellesi sanonut,että siirrytkö vähän sinne päin.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  8. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Mulla on jotenkin semmonen kutina että oisin saanu kyllä olla ihan rauhassa romujeni kanssa, todennäkösesti jopa useamman yön jos oisin noi sänkyyn raijannu :D
     
    Gary Grand ja palontie tykkäävät tästä.
  9. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Palataas edes löyhästi taas rakenteluhommiin, elikkäs nyt kun racers place kerran veti pillit pussiin niin missäs mä nyt sit saan alakerran painotettua luotettavasti? :eek:

    Ja onko hintapolitiikasta mitään tietoa?
     
  10. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Eikös Sporttiautolla hyvät uudet laitteet?
    http://sporttiauto.com/index.php?p=tasapainotukset
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  11. Herje

    Herje Double Gearhead

    Kone korjaus Heikkinen Sotkamo.
     
    jariha, puna niska, Camino'79 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  12. 67_Camaro

    67_Camaro 2nd gear

    Petri Lensu (https://www.lensupowershop.fi/) on ostanut Laakkosen tasapainotuslaitteiston.
    Kävin viikko sitten Lensulla Vantaalla painottamassa SBC 3.75" akselin ja hyvää oli palvelu!

    Hinnat löytyy : https://www.lensupowershop.fi/moottoreiden-tasapainotukset/
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  13. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    No hyvä että on valinnanvaraa :D
     
  14. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Positiivinen updeitti; kampura nimittäin tuli vihdoin parin muuttujan jälkeen särötarkastuksesta ja osottautui priimaksi!

    Vaan nyt onkin sit se miljoonan taalan kysymys että laittaakko tolla valuakselilla kasaan vai myydä priima std kokonen särötarkastettu kampura pois ja tilata takoakseli ja "polttaa" satasia/tonni???? Ylimääräistä o_O
     
  15. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Auttaisko päätöksen teossa Vizardin mielipide:

    "Chevy is pretty good at making durable cranks. If the intent is to build entry-level engine of up to about 550 hp for street/strip use, a cast crank works just fine"
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  16. max

    max Double Gearhead

    Menisin valuakselin kanssa eteenpäin.Eikös noi isoletukan valuakselitkin kestä aika paljon,varsinkin kun on todettu ehjäksi.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  17. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    No oma ajatusmaailma on pääpiirteittäin tällä hetkellä siinä että oletettavasti kestää suunnitellun kaltaisen motin eli punaraja ~5800rpm ja ~700hp/1100nm konetehoa mutta mitäs sit kun alkaa tehonälkä vaatimaan lisää uhrilahjoja? :confused:

    Eli tehdäkö nyt koko alakerta ns. Pommivarmaksi sillä takokampuralla jolloin tulee kestämään nykyisen suunnitelman että mahdollisen jatkojalostamisen vaiko päivittää sitten myöhemmin mikäli tosiaan alkaa tekemään mieli sitä nelinumeroista teholukemaa? :rolleyes:

    Toki tähän saa ilmottautua jos joku ois innokas ostamaan ton nykyisen kampuran järkihinnalla koska pakko ei ole myydä mutta jos pystyis pelaamaan niin että järkevällä "välirahalla" mahdollistaisi sen takoversion oston ni kyllähän se madaltaisi kynnystä lähteä "go big or go home"-linjalle :D
     
    Rotten tykkää tästä.
  18. max

    max Double Gearhead

    Ahaa,oot ahne pirulainen tehojen suhteen!!
    Edelleen,uskon että valuakseli pysyy leikissä mukana.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  19. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Vähän ehkä siltä kantilta miettisin että mitä muuta tavaraa se motti pitää sisällään, että kestääkö ne sen nelinumeroisen tehon sit jos sellasia aiot?

    Että jos ne kaikki muut tavarat on just eikä melkein siihen +1000hp koneeseen ja nyt suunnittelet sinne valuakselia niin sit vaihtasin akselin?

    Ja jos nyt teet vakiolohkoon jollain melko "köykäsillä" kiertokangilla, ja perus takomännillä, perus kansilla etc niin eikös siellä se valuakseli menis seassa ihan hyvin, tekee sen +1000hp koneen sit tukevammilla tavaroilla....? Näin itse miettisin.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  20. Visa

    Visa Gearhead

    Kerralla kunnolla.. muuten jää vielä tekemättä ja harmittaa. Hitokseen kalliimmaksi se tulee loppuen lopuksi tehdä moneen kertaan.
     
    jariha, Nikuzai ja Camino'79 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!