Prolite -ajoituslamppu susi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja lucifer74, 18.11.2009.

  1. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Toi proliten säädettävä ajotuslamppu sippas yllättäen, mistä näkee onko lamppu sökö?

    Tai ylipäätään mikä ton tappaa? Olis saanut toimia toisenkin kerran..
     
  2. gte83

    gte83 3rd gear

    Tarkista ekaks se induktiivipihti ja sen johdot.
    Ainakin joissain halvemmissa ajoituslampuissa on ollut jo uutena kosketusvikaa niissä.

    En usko että lamppu olis palanut,
    mulla on vieläkin käytössä täysin ehjä xenonlamppuinen ajoituslamppu jostain -70 luvulta ja siinä kun ei vielä ole mitään induktiivisia tunnistimiakaan.... :lol:
     
  3. VesQ

    VesQ 1st gear

    Onkos siinä sellasta "double-check" valoa niinkun jossain lampuissa on eli pikku ledi tai joku mikä vilkkuu mukana, näkee jos lamppu palanut ja tietää saako signaalia sisään
     
  4. 59Kingswood

    59Kingswood Double Gearhead

    Jollei ole jo kokeiltu, kannattaa kokeilla lampun toimintaa myös toisessa tulpanjohdossa tai puolanjohdossa. Jos sattumalta tulppassa tai johdossa on vikaa, luonnollisestikaan lamppu ei välky.
     
  5. VesQ

    VesQ 1st gear

    Ja monet lamput tekevät noiden "hukkakipinä" puolien kanssa sitä että toimii vaan puolapankin toisesta parista eli neloskoneessa vain joko 1 tai 4 johdoista, harvemmin molemmista
     

Kerro tästä muillekin!