Pt cruiser 2.0 automaatti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja nuc-64, 17.7.2016.

  1. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Emännälle olisi käyttöautoksi tulossa otsikon mukainen cruiseri. Edellinen omistaja sanoi, että vaihteisto on kuulemma jo häntä edeltävän toimesta kunnostettu. Netistä äkkiä selaamalla löysin, että on ilmeisesti näiden heikko paikka. Mikä laatikko näissä ylipäätään on ja mikä niistä hajoaa. Mielessä kävi, että jos käytöllä ja huollolla voi asiaan vaikuttaa, niin mielellään siihen sitä kautta vaikuttaisi.
     
  2. Hai

    Hai Double Gearhead

    A604 tai toiselta nimeltään 41TE.
    Vikaantumis polkuja on mun kokemuksen mukaan kaksi yleistä.
    Neonissa oksentaa syylärit ja sotkee ATF:fät jäähdytyskiertoon ja glykolit laatikkoon. Glykoli on huono laatikkoöljy ja konekin keittää. Erillinen kenno vaihteistolle on hyvä.
    Turbiinin hajotessa pumppaa silppua laatikkoon ja tukkii jäähdytyskierron.

    Erillinen kenno on ehkä ainoa mitä kannattaa ennakoivana tehdä.
     
  3. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Kiitos tiedosta. Onkos tuossa tosiaan ylivaihde, kun d on ympyröity, eli overdriven merkki kai noin yleisesti? Pitkään tuntuu ainakin tuolla vaihteella vedättävän, ennen pienemmälle vaihtamista.
     

Kerro tästä muillekin!