Puhallushiekkaa Jkl

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja coupe 74, 10.5.2005.

  1. coupe 74

    coupe 74 1st gear

    mistä kannattaa hakea?
    pari säkkiä riittäs tähän hätään :eek:
     
  2. Tyty

    Tyty 1st gear

    Mä oon ainakin omat hiekkani käyny paikallisesta K-raudasta... eikös teillä siellä Jyväskylässä myös ole sellainen tai joku sen tapainen. Varmaan jostain muualtakin saa, mutta ei ainakaan täällä meidän pienessä tuppukylässä. :odroll: Säkistä oon joutunu pulittamaan kahdeksan euroa.
     
  3. janimm

    janimm Gearhead

    K-Rauta Tourutornista löytyy.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    heinämäen teollisuusalueella oli ennen ja kait vieläkin hiekkapuhaltamo. Sieltä sai ilmaiseksi vaikka kuorma-autolla hakien kerran puhallettua hiekkaa, joka oli aivan käyttökelpoista kamaa.
     
  5. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Käyttökelpoista mihin? täytemaaksi? :rotfl: Oon tehny puhallushommia n:15 vuotta ja aina on kerran puhalletut hiekat kuskattu työmaalta kaatikselle tai johonkin täytemaaksi.Hiekka tuppaa menemään aika jauhoks osuessaan kohteeseen,joten uudelleen käytettynä sillä ei juurikaan saada tulosta aikaiseksi,menee pöllyttämiseks 8)
     

Kerro tästä muillekin!