Pukinsarvet vs. LT1:n pakosarjat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja atobee, 17.4.2015.

  1. atobee

    atobee Gearhead

    Kummat noista sarjoista virtaavat paremmin? Oma veikkaus menee LT1:n sarjoille mutta onko noita mitattu missään?
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ulkonäön puolesta veikkaan minäkin, mutta pukinsarvia on useita erilaisia. Jotkut muka huonoja, jotkut tosi hyviä. Omani virtaavat ainakin tosi hyvin.
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    ... ja mitä noita on dynossa testattu niin ei ne hyvätkään ole kovin hyviä. Et olis edes huonojen peltisarjojen veroisia tehon ja väännön kannalta on total bullshit.
     
  4. atobee

    atobee Gearhead

    Unohdetaan peltisarjat, niistä ei nyt ole kyse.
     
  5. hot1930

    hot1930 Gearhead

    Ja sitten olis vielä Tru-Ram sarjat.
    Ulkomuotonsa puolesta ainakin parhaat ja virtausystävällisimmän näköiset.
    Ei ainakaan ajossa huomannut mitään eroa block huggereihin, vaikka eihän nekään nyt hirmu hyvät ole.
     

Kerro tästä muillekin!