Pullealasiset H4 umpiot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Buddy, 1.12.2009.

  1. B 49

    B 49 Gearhead

  2. IlariKoo

    IlariKoo 1st gear

    Mulla olisi hyväkuntoisen oloiset umpiot. Ne on niitä mihin ei saa polttimoa vaihdettua, en näköjään muista millä nimellä sellaisia kutsutaan..
     
  3. Dusturecarn

    Dusturecarn 3rd gear

    Sealed beam?


     
  4. Lyijykelkka

    Lyijykelkka 2nd gear

    Joo.. Sealed Beam, eli täysumpiot - erotuksena puoliumpioista…
     
  5. IlariKoo

    IlariKoo 1st gear

    Jees, just sealed beam. Meinasinkin päivittää sen tuohon kun muistui mieleen. Ne on vanhat mutta ei välttämättä edes käytetyt.
     
  6. Jacka

    Jacka Gearhead

    Anteeksi. Siis etsin niitä kuperalinssisiä umpiota. Mitta lampun kuoren kehys on 130mm, eli eihän se olekaan 5 3/4" vaan 5"? Eikös niin? Lampun kehystä kun mittaa, niin se on tarkasti 130mm se osa mistä tulee kupera linssiosa ulos kehyksestä.
     
  7. Mawerick

    Mawerick Gearhead

    Mihin autoon sä niitä tarvit? Jenkeissähän ei vanhoina aikoina saanut olla kuin pyöreitä umpioita joko 2x 7" tai sitten 4x 5,75"
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Bemarissa ainakin oli joskus jotkut ihmeellisen kokoset umpiot mun muistaakseni
     
  9. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mitään hajua minä vuonna ja minkä kokoiset?

    Valmistettu kuitenkin lähemmäs 100 vuotta ja monenmoista mallia...
     
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Olisko e34 ollut joku oma umpiokokonsa? Kaveri muistaakseni sano ettei sinne saa menemään perus H4 umpioita vaan pitää olla BMW- umpio koska niissä on joku kokoero.
     
  11. 2103jm

    2103jm 3rd gear

    Mikä onkaan -32 Fordin lampunlasin halkaisija 10" , 7" ?
     
  12. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Moro.
    Onko antaa vinkkiä ja linkkiä mistä löytyys perus 7" umpioihin niitä säätöpohjia? Muutamat muoviset oon löytäny mut vierastan muovia, ku kaikki on ollu 30-luvulla rautaa/peltiä.
     
    PilsnerBil tykkää tästä.
  13. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

  14. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Näkyi olevan Motonetin hyllyssä pyöreälasisia Autopal-merkkisinä.
     
  15. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Seinäjoen swäpis (joka muuten on ens viikonloppuna) on ollu lamppukauppias jolla on ollu noita ei suoralasisia :eek: umpioita. Viime vuonna ostin pari varuuksi ittelle.
     
  16. karhu01

    karhu01 2nd gear

    ^ joo tuonne aattelin kans suunnata kattoon jos olis jotaki vaihtoehtoja ennenku tilaan mistään. Mukavee pyöritellä käsiski ja mieles suunnitella.:)
     

Kerro tästä muillekin!