Pullmax 211 DMC Myydään hävityshinnalla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja signet, 30.9.2013.

  1. signet

    signet Gearhead

    Kysymys kuuluu:mitä tolla on tehty ja mitä sillä vois tehdä(esim. autoharrastaja)?Se ei ole mikään perinteinen Pullmax konevasara,mutta siihen mun tiedot loppuukin.Se vaan on mulla säilytyksessä,koneen omistaja ei sitä kai tule tarviimaan ja vois myydä pois jos joku tarvisi.Mulla ei ole muuta tekemistä sen kanssa että se vie säilytystiloissa yhden projektin paikan...
    EDIT:nyt mulla on lupa hukata ko.masiina halvalla jos jollain olis jotain käyttöä...
     
  2. Trippensee

    Trippensee 1st gear

    Re: Pullmax syvävetokone

    Ilman kuvaa on vaikea sanoa...koita laittaa kuva koneesta. Jos se on pulmax tai vaan eri merkkinen yleislevyntyöstökone, osaan sulle varmaan vastata..mut syväveto termi menee prässäykseen..siks tä mua kyllä kiinnostaa, et mitä teillä on säilytyksessä... ;)
     
  3. signet

    signet Gearhead

    Re: Pullmax syvävetokone

    Koitan vkl saada kuveja...
     
  4. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Re: Pullmax syvävetokone

    Syvävetokoneella tehdään yleensä esim tiskialtaita, töissä on 3kpl isoja "prässejä" voimat liikkuu 800-1000 tonnissa..
     
  5. signet

    signet Gearhead

    Re: Pullmax syvävetokone

    Kerkisin viimenään käydä aarreaitalla.Koneen tyyppi on Pullmax 211DMC.Kertooko tämä mitään?Yritän julkaista kuvia...
     
  6. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

  7. signet

    signet Gearhead

  8. rahikainen2

    rahikainen2 2nd gear

    Re: Pullmax 211 DMC

    Maanantaiaamun vehjes!! :poff:
     
  9. Trippensee

    Trippensee 1st gear

    Re: Pullmax 211 DMC

    Joo, ei tuo ole "yleislevyntyöstökone", eli ei se Pullmax mitä peltihommissa käytetään.Tuohan CNC ohjattu,ja videossa saa reikiä tehtyä,mutta sitten kun siinä on tuo pöytä, ei sinne mitään osaa saa, jossa vähänkin muotoa on,..eli kyseessä täysin eri kone, Nämä yleisimmät pullmaxit on alunperin tarkotettu levyn leikkaamiseen..

    Tolla saa kyllä suoraan peltiin reikää hienosti, näköjään

    Mutta musta tolla ei ole oikeen käyttöä autohommissa..mut kyllä tolla silti arvoa varmasti on, siinä hommassa mihin se on tarkotettu..google antaa cnc punching machine...
     
  10. MW

    MW 1st gear

    Re: Pullmax 211 DMC

    Oliskohan suomeks epäkeskoprässi ?
     
  11. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Re: Pullmax 211 DMC

    Joo ei tolla oo mitää tekemistä syvävetämisen kanssa.
    Toi on vanhanmallinen levytyökeskus, en tiedä saako tohon koneeseen wheel rullia millä voi peltiin tehdä sikkikone tyyppisiä muotoja. Duunis käytän 2007 finnpower levytyökeskusta missä lävistimet ja wheel rullat revolverissa sekä laaser leikkuupää.
     
  12. signet

    signet Gearhead

    Re: Pullmax 211 DMC

    juu se syvävetokone oli vaan jonkun "asiantietäjän" nimitys koneelle.Ohjaussysteemit tossa on vähän vanhanaikaiset kun siihen sisältyy c-kasettimankka...Kait joku keksijä osaisi tehtä siihen vähän nykyaikaisemmat automaatiot jos tarvisi...Jos jollakin on käyttöä moiselle koneelle niin saa tarjota...
     
  13. signet

    signet Gearhead

    Re: Pullmax 211 DMC

    Huomio keksijät!Jos kellään olis vähänkään ajatusta tälle koneelle,niin nyt sen sais sopivasti.
    Saa soittaa 0400651973
     

Kerro tästä muillekin!