pullokatsastus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Ruutihattu, 17.5.2004.

  1. Ruutihattu

    Ruutihattu 3rd gear

    Miten hoituisi katsastus ilokaasupullolle?
    Soitin woikoskeen, niin ne kehu että hommaa maahantulokatsastus(?), ne ei voi sellasta hommata. Mä en oikeen tiedä et mihin soittaisin.. mistä te ootte hommannu vastaavaa? Pullo on uusi edelbrükin tuote.
     
  2. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Onk se vielä alumiinia ? Teoriassa onnistuu, mutta käytännössä ei. Sitä pulloa kun ei ole hyväksytty suomessa. Hyväksyttäminen saattaisi onnistua, kun hommaat siitä pullosta valmistus piirrustukset, todistukset käytetyistä materiaaleista jne...
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mitähän sillä voittaa jos saa ton katsastuksen tehtyä? Meinaatko lähettää pullon aina Voikoskelle täytettäväks kun kaasu hiipuu?
     
  4. Ruutihattu

    Ruutihattu 3rd gear

    Joo, kun tuota on niin vaikea itse täyttää. Tietenkin jos mopsilla on joku pumppu tms., niin mä voin kyllä kuunnella viisaampiakin vaihtoehtoja, kun ei oo kokemusta.
     
  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Meillä on kyllä oma täyttöasema jossa oon osakkaana. Sellanen maksaa joku 900€ ja jos saa kavereita kimppaan, niin ei se ostaminen oo ylivoimaista. Sitten vaan joku iso tyhjä pullo jostain, hakee Voikoskelta ison pullon vuokralle ja tyhjentää sen omaan tyhjään josta voi sitten täytellä niitä pikkupulloja. Näin siis ainakin teoriassa.
     
  6. Ruutihattu

    Ruutihattu 3rd gear

    Hei kerro minkä merkkinen tms. se täyttöadapteri on. ei tuo alle 1000e este ole, kun vain sain täytettä pullon.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ainakin omat kilon pullot täyttyvät ihan jäähdyttämällä, täyttöpullona woikosken 30-kilon leka. Sitä saa toki hieman pitää lämpimänä ennen täyttöä varsinkin kun se alkaa olemaan tyhjempi. Mutta halvemmaksi silti tulee kuin täyttöasema, joka kyllä olisi aika magee :smile:
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Racers palcen hintaluettelossa näyttäis olecan tollanen: NOS14251 €965 REFILL PUMP STATION
    Siihen tarvii sitten vielä vaa'an pullon punnitukseen ja pullosta riippuen jonkun adapterin hydrauliikkaliikkeestä. Aika hyvin tuli kyllä sarajan mukanakin. Ja tietty paineilmaa jolla pumppu toimii.
     
  9. Ruutihattu

    Ruutihattu 3rd gear

    Kiitos tiedoista.
     

Kerro tästä muillekin!