purge kaasut!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja heke, 4.12.2004.

  1. heke

    heke 1st gear

    näin ollen ku suomessa on nossit kielletty niin siinä samassa meni sitten purget :cry: niin ajattelin rakentaa savukoneesta sellasen 8) mut voiko siitä tehä 12volttisen :-?
     
  2. HEMI

    HEMI 1st gear

    :eek: :-? toivottavasti ei tuu jenkkiin :lol:

    niin mutta täähän onkin tuning osatolla, huh kerkesin jo säikähtää :lol:
     
  3. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    Jos nyt ihan asiallisesti (toisin kuin useimmat, eivät näemmä kykene) yritän vastata, niin älä heke odota olevasi kovin katu-uskottava, jos autossasi on purget muttei ilokaasuja... :rotfl:
     
  4. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Ja sit vielä ihmetellään et miks tää osasto meinataan sulkee :odroll:

    Yritä nyt tähänkin sitten asiallisesti vastata!
     
  5. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Nyt on mulla aukko näköjäänyleis sivistyksessä, ,itkä ihmeen purqe kaasut??? :oops:
     
  6. Mr.Hellion

    Mr.Hellion Gearhead

    ne o sellaiset kaasut jotka esim pomppaa kone pellistä.tai jostaki kyljestä.hurjapäät kakkoses niitä ainaki esiintynee jos en väärin muista.
     
  7. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Elikkäs siis jotain feikki sälää? Just show no go! :-?
     
  8. Mr.Hellion

    Mr.Hellion Gearhead

    [​IMG]

    niinku tuollaiset mut kone pellistä ja muualta mistä tykkää laittaa.
     
  9. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    Niin, ja tarkoituksena on siis päästää lämmenneet ilokaasut pois putkistosta sekä uutta, tuoretta tavaraa moottoriin.
     
  10. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Niin joo nyt mä tajuun eli tuo purqe nimitys siis tuolle. Tuttu ilmiö sinänsä joo nimi vaan hämäs ja se että tuo eka puhu viel savukoneesta samassayhteydessä.... Mutta savukoneellahan ei siis mitään tekemistä aidon asian kanssa.
     
  11. tuurna

    tuurna 1st gear

    Näytti ku olis kone kuumennu ja syylärin korkki menny halki :D Olen ehkä vähän tyhmä mutta miksi joku haluaa tollaset höyryt autoon..on se hiano ku minihame bäby kävelee ohin niin kuski päättää painaa napista ja alkaa savun nousta pellin tai lokasuojien alta, eikä ees renkaat pyöri..blondi haluu varmaan heti tulla siipi-micran kyytiin jossa basso kalvo jytisee ihan soikeena..ja ainii se kaasu nousee jostain. Mutta no toiset tykkää äideitä ja toiset tyttärstä eli jos tykkää tollasesta niin se o ainakin mun mielestä ihan ok. omia mielipiteitä pitää olla
     
  12. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Niin pitää mutta niitä ei saa tuoda julki tällä palstalla mikäli ne eivät ole ihailevia mielipiteitä. :soosoo: :odroll: :lol:
     
  13. tuurna

    tuurna 1st gear

  14. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Hmm, samasta savukoneestahan vois sitten vetää suuttimen toisen etupyörän viereen, tai jos on tarpeeks tarroja autossa, niin jopa molemmille pyörille!
    Sitten vaan käkkäri päälle, vaihe vapaalle, kaasu pohjaan ja savukone päälle ja aaaah, näyttää kuin 155r13 suttaisi tyhjää :p

    Niin että niistä mielipiteistä juu...
     
  15. Camaro^

    Camaro^ 1st gear

    Olen samaa mieltä HEMI:n kanssa, että huh että ei tuu jenkkiin...
     

Kerro tästä muillekin!