q-jetin korjaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja oldsmobile_83, 13.10.2010.

  1. oldsmobile_83

    oldsmobile_83 3rd gear

    ryyppy on säädetty siten että kääntämällä myötäpäivään sen verran että alkaa tulemaan rakoa ryyppyläppään ja siitä pikkasen takas ,eli ei ainakaan ole liian tiukalla ja on aseikon viimesessä merkissä

    kyllä se ryyppy aukes kun 2 tuntia anto käyä ja välliilä kävin antamassa kierroksia
    ja sattu vielä olemaan lämppäri päällä joka varmaan "nopeutti" entisestään

    eihän tossa ole mitään järkeä että ryypyllä kestää pari tuntii aukee
    varsinkaan näillä keleillä
    mitähän sähköryyppy maksaa? avais varmaan nopeemmin
    vai voisko tota alkuperästä syysteemiä nopeuttaa ,kun ei ton aukeeminen ole ennen noin pitkään kestänyt
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    No jos se ilma ei kierrä sen lämmönvaihtimen kautta niin siinä on joku vika. Ja jos vikana on se että ilma ei kierrä, nin kyllä se sähkövastuksen asentaminen tuohon auttaa, se ei tarvi sitä imusarjan lämpöä.

    Onkohan siinä bi-metallijousikotelossa tiivisterengas ja onko se kotelo tiivistepinnoiltaan suora niin etä se tiivistyy. Samoin sinä kotelossa on pieni reikä jota kautta se imu siihen kytkeytyy. Samoin sen kotelona ja kaasarin rungon kanavan välissä pitää olla se muovinen yhdysnippa.
     
  3. oldsmobile_83

    oldsmobile_83 3rd gear

    sähköryypyn haen huomenna
    asiasta toiseen

    miten tollanen dwell(kärki)/tach(kierros) mittari toimii mihin/miten kytketää

    [​IMG]

    [​IMG]





    jos nyt onnistuis noi kuvat :mad:
     
  4. Substitute

    Substitute Gearhead

    Autokäytössä yleensä kärkien kosketuskulmaa mitattaessa tai solenoidin kytkeytymis-suhdetta mitattaessa toinen johto miinukseen ja toinen siihen mitattavaan kontaktiin, vaikkapa puolan miinukseen. Sitten mittarin sylinterilukumäärän valinta tarkoituksen mukaan.
     

Kerro tästä muillekin!